free download 78 travel guides written by experts

Premiile castigate la Webstock 2012 reconfirma pozitia de lider a agentiei STANDOUT

STANDOUT, agentia de marketing si comunicare online orientata pe maximizarea avantajelor blogurilor si retelelor sociale a castigat vineri seara, in cadrul Galei Webstock Awards, trei premii, din care doua locuri 1(Facebrands – locul 1 la categoria Utility si #BlogJuan, locul 1 la categoria Blogging campaigns) si un loc 3, pentru campania #obiceiurisanatoase, tot la categoria Blogging campaigns.

Primul premiu al serii a fost castigat de serviciul Facebrands, acesta obtinand primul loc la categoria Utility. Facebrands este un serviciu complex de monitorizare a activitatii pe Facebook, cu o versiune gratuita disponibila pe facebrands.ro precum si un instrument analitic avansat  la care sunt abonate majoritatea agentiilor de publicitate din Romania care deruleaza activitati semnificative pe Facebook pentru clientii lor.

Serviciile Facebrands sunt dezvoltate de agentia STANDOUT impreuna cu BYTEFLUX. Andrei Stefan, manager al companiei BYTE FLUX, a declarat: “In aproape doi ani Facebrands a ajuns un instrument de referinta in industrie in ce priveste analiza activitatii pe Facebook. Multi clienti Facebrands folosesc indicatorii nostri de engagement in propriile evaluari interne de performanta.”

STANDOUT a dominat podiumul Webstock 2012 la sectiunea Blogging Campaigns, unde a castigat atat primul loc, cu campania #BlogJuan derulata pentru brandul Danone Cremosso, cat si locul 3, cu campania #obiceiurisanatoase, implementata pentru brandul Danone Activia. Danone este unul din clientii permanenti ai agentiei STANDOUT, alaturi de Orange Romania si Bitdefender.

“Vreau sa multumesc echipei Danone pentru deschiderea de a lucra cu blogurile romanesti si pentru increderea in principiile, mecanismele si propunerile noastre, care au aratat ca pot aduce rezultate maxime”, a declarat Ionut Oprea, Director General al agentiei STANDOUT.

STANDOUT a contribuit si la succesul altor campanii nominalizate si premiate la Webstock, ca de exemplu la campania ROM –Romanii sunt destepti, prin componenta pe bloguri a acesteia si la popularizarea aplicatiei premiata cu locul 2 la sectiunea Mobile Applications, Orange Explorer, realizata de Mobile Works.

“STANDOUT a derulat pana in prezent peste 500 de campanii pe bloguri si retele sociale pentru peste 200 de companii din 12 categorii diferite. Numarul clientilor care vor sa-si maximizeze performanta pe aceste canale este in crestere. Am inscris nu mai putin de 7 campanii la Webstock 2012, toate au fost finaliste iar doua au fost castigatoare.” a declarat Elena Ciric, Campaigns Manager la STANDOUT.

Bucuresti, 01.10.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *