Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Premii consistente pentru promovarea contului curent de la Millennium Bank care nu necesita

nicio vizita la banca

Millennium Bank a lansat un concurs cu premii consistente pentru a promova recent lansatul e-Cont, primul cont curent din România pentru a cărui deschidere nu este necesară nicio vizită la bancă. Inspirat din principalul avantaj al produsului e-Cont, şi anume posibilitatea clientului de a beneficia de produse şi servicii bancare fără a fi nevoit să plece de acasă sau de la birou, concursul premiază cele mai ingenioase idei de a face în interior activităţi care, în mod obişnut, presupun deplasarea în exterior. Cele mai bune filme/fotografii care ilustrează astfel de idei vor fi premiate cu o maşină Mini One, un scuter Vespa, o bicicletă BMW şi 200 de euro săptămânal. Detalii suplimentare şi regulamentul oficial al concursului sunt disponibile pe www.millenniumbank.ro, pe site-ul concursului, www.primul-e-cont.ro, precum şi pe Facebook.

Această campanie online interactivă de promovare a produsului e-Cont a debutat cu o etapă de teasing, care a anunţat descoperirea unui nou stadiu al evoluţiei omului, Homo Indooris, caracterizat prin petrecerea celei mai mari părţi a timpului în interior şi întotdeauna în apropierea unui dispozitiv electronic. Testul de pe site-ul www.homoindooris.ro a arătat că 86% din vizitatorii care au completat chestionarul fac parte din sub-specia Homo indooris peacasus, adică îşi petrec cea mai mare parte a timpului acasă, în timp de 9% din ei sunt Homo indooris professionalis, petrecându-şi cea mai mare parte a timpului la birou. Doar 5% din vizitatorii site-ului s-au dovedit a fi Homo pafaristus, sub-specie care petrece mai mult timp în exterior.

„Millennium Bank a lansat un produs inovator pe piaţa locală, iar comunicarea acestuia trebuia să respecte şi ea valoarea originalului. Cu sprijinul colegilor de la agenţia de comunicare online Pukka, am încercat să ne adresăm în mod creativ publicului ţintă – specia Homo Indooris – luând în considerare toate obiceiurile, nevoile şi specificităţile stilului său de viaţă. Peste 14.000 de persoane au vizitat site-ul campaniei în cele două săptămâni ale etapei de teasing şi peste 4.000 şi-au făcut testul pentru a afla dacă sunt Homo Indooris. Concursul şi premiile care pot fi câştigate în cadrul campaniei lansate reflectă conceptul e-Cont: oferă valoare semnificativă fără a implica însă nevoia de deplasare”, spune Cristina Bold, Director Comunicare, Millennium Bank.

Millennium Bank a marcat o premieră pe piaţa din România prin lansarea e-Cont, contul curent pentru a cărui deschidere nu este necesară nicio vizită la bancă. Pachetul e-Cont este gratuit şi conţine un cont curent în lei, card de debit Visa Electron, serviciile Internet Banking şi Call Center. Contul poate fi deschis prin completarea unui formular online, iar toată comunicarea necesară dintre bancă şi client este apoi realizată prin telefon şi prin curier. Clientul primeşte prin curier toate documentele necesare şi apoi îi înapoiază curierului contractul semnat pentru a fi livrat băncii.

Beneficiile unui e-Cont mai includ zero comision pentru administrarea contului curent în lei şi pentru retragerile de numerar la bancomatele Millennium Bank, zero comision de administrare pentru card în primul an de folosire, acces şi administrare fără costuri pentru serviciile Internet Banking şi Call Center.

Bucuresti, 16.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.