Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Premiera: primul Hi5 Wrigley, Juicy Fruit Squish

primul produs lansat şi de către consumatorul ţintă!

Wrigley te împrieteneşte în această vară cu noul Juicy Fruit Squish, gumă de mestecat cu lichid în interior şi cu un mix unic de fructe, dedicată celor care îndrăznesc să sfideze tiparele şi să încerce senzaţii noi.

Noul tip de gumă de mestecat reprezintă una dintre cele mai mari inovaţii de pe piaţa de profil, Juicy Fruit Squish – elementul diferenţiator al noului produs este dat de prezenţa lichidului din interior, mix-ul de fructe punându-şi amprenta în crearea unui produs unic, cu o aromă intensă şi persistentă de căpşuni &piersici sau portocale&mango.

Juicy Fruit Squish se lansează în Romania abordând un nou tip de comunicare, care targetează în mod direct adolescenţii. Este vorba despre tinerii deschişi la nou, care îşi exprimă personalitatea prin hainele pe care le poartă, prin brandurile pe care le consumă şi prin modul în care aleg să îşi petreacă timpul. Juicy Fruit Squish este mai mult decat un brand, este parte din viaţa adolescenţilor, fiind un membru activ care îi însoţeşte pe aceştia nu numai atunci când merg într-un bar, când se dau cu rolele ori când concep un graffiti, ci este prezent acum şi în comunităţile online precum hi5 şi myspace, spaţii virtuale în care adolescenţii îşi petrec din ce în ce mai mult timp.

„Pentru lansarea Juicy Fruit Squish am apelat la o metodă inedită de cercetare de piaţă – etnografie, prin intermediul căreia, timp de patru săptămâni, am vrut să fim prezenţi acolo unde sunt consumatorii, să fim parte din viaţa lor, să fim „ei”. Am ales doi adolescenţi şi împreună cu colegul meu Marian am fost la cumpărături, scopul final fiind ca noi doi să fim imbrăcaţi la fel ca adolescenţii pe care îi aveam în target şi să devenim „ei”. Nu este un studiu uşor, însă îţi aduce satisfacţii foarte mari, mai ales că pentru noi consumatorii au reprezentat întotdeauna mult mai mult decât nişte date statistice, iar acum am fost mai aproape de ei ca niciodata. Ne-am distrat mult, dar am şi învăţat foarte multe despre aceştia, chiar de la ei. La finalul studiului am înţeles că trebuie să mergem mai departe şi i-am angajat pe doi dintre adolescenţi: Iulia Bădiţa (17) şi Andrei Paraschiv (18). Acum fac parte din echipa Juicy Fruit Squish şi iau parte la toate deciziile pe care le vom lua în dezvoltarea comunicării Juicy Fruit Squish. Juicy Fruit este un brand inovativ şi întotdeauna vom apela la soluţii spectaculoase pentru a oferi consumatorilor cele mai bune produse şi alternative.”, spune Carmen Baltag, Marketing Manager Balkan East Wrigley.

Noua gamă se adresează celor care au curajul să se exprime şi să fie diferiţi. Lor le aduce inovaţie, culoare şi un gust nou. Juicy Fruit Squish este în căutare de potenţiali „mestecători” şi prieteni pe Hi5 şi myspace. Tot ce trebuie să faci este să dai click pe //juicyfruitsquish.hi5.com/ sau pe //www.myspace.com/juicyfruitsquish şi să îl adaugi pe Juicy Fruit Squish în lista de prieteni.

“Campania Juicy Fruit are o abordare nouă pentru mediul online. Strategia de lansare a fost de a nu lansa un site de brand, deoarece aceşti adolescenţi au deja site-urile lor preferate, ci de a merge acolo unde sunt ei şi de a ne face prieteni în rândul lor. Mai mult decât atât noii noştri colegi: Iulia şi Andrei, sunt cei care administreaza exclusiv Hi5 şi myspace Juicy Fruit Squish. Vă invit să fiţi prietenii Juicy Fruit Squish vizitând cele 2 site-uri”, afirmă Marian Chiracheş, Brand  Manager Balkan East Wrigley.

Campania se desfăşoară la nivel naţional şi va include atât medii tradiţionale, cât şi medii neconvenţionale.

Din partea Wrigley, proiectul a fost coordonat de Camen Baltag – Marketing Manager Balkan East  Wrigley şi Marian Chiracheş, Brand  Manager Balkan East Wrigley. Echipa Graffiti BBDO este formată din Ştefan Chiriţescu, Head of Planning, Dan Stănescu, Copy Writer, Cosmin Simionescu, Art Director şi Raluca Simion, Account Director. Echipa Senior Interactive implicată în acest proiect este formată din Monica Mircea, Account Manager, Ana Gheorghe, Account Executive; Răzvan Ablu, Project Manager; Florin Secanu, Strategy Planner, Mihaela Goia, Research Analyst şi Daniel Pisica, Creaţie

Juicy Fruit Squish este disponibil sub formă de drajeuri, în două variante de arome: Strawberry Peach şi Orange Mango. Noile produse Juicy Fruit Squish sunt comercializate în ambalaje tip blister, ce conţin câte 9 drajeuri, preţul recomandat fiind de 2,5 RON.

Bucuresti, 07.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.