free download 78 travel guides written by experts

Premiera pe piata outdoor din Bucuresti:

Allianz-Ţiriac Asigurări este alături de pietoni

Graffiti BBDO şi Media Direction au implementat pentru Allianz-Tiriac Asigurări un proiect de media neconvenţională, reprezentat de marcarea trecerilor de pietoni din Bucureşti cu logo-ul companiei şi un mesaj educativ pentru trecători: „Fiecare pas contează! La fel ca în viaţă.” “Într-o lume în care oamenii se concentrează să aibă grijă de tot ceea ce le aparţine, uită să aibă grijă şi de ei înşişi. Ne-am dorit să atragem atenţia publicului asupra mijloacelor prin care se pot proteja pe ei şi pe cei apropiaţi lor – asigurările de viaţă. Practic am sugerat în viaţa de zi cu zi existenţa riscurilor pe care ni le asumăm şi faptul că acestea pot fi acoperite de această categorie de produse”, spune Ştefan Chiriţescu – Senior Account Planner Graffiti BBDO.
 
Proiectul special a fost propus de agenţiile Graffiti BBDO şi Media Direction, iar execuţia face parte dintr-o amplă campanie de comunicare pentru promovarea asigurărilor de viaţă oferite de Allianz-Ţiriac Asigurări SA.

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului este formată din:

Din partea clientului: Andreea Poida – Marketing Manager, Andreea Goga – Marketing Specialist, Adina Hotinceanu – Marketing Specialist, Lelia Popescu – Marketing Specialist, Laura Prahoveanu – Marketing Specialist

Din partea Graffiti BBDO: Ema Prisca – Creative Director, Lucian Urdea – Senior Copywriter, Paul Goti – Senior Art Director, Ştefan Chiriţescu – Senior Account Planner, Claudiu Buduruţă – Senior Account Manager, Bogdan Giurgică – Account Executive

Din partea Media Direction: Andreea Popescu – Group Strategic Manager, Vera Gavrilă – Media Manager.

Bucuresti, 25.10.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *