Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Premiera Oficiala V-Pro in Romania –

5 martie 2013, la Rin Grand Hotel

V-Pro este noul instrument de loializare a clienţilor, care generează vânzări virale.

V-Pro se lansează oficial printr-un eveniment la Rin Grand Hotel, sala Barcelona, pe 5 martie 2013, începând cu ora 18:00 – Mobile & social marketing la nivel avansat. Participarea este gratuită pentru comercianţi, jurnalişti şi pentru reprezentanţii agenţiilor de publicitate, dar este necesară înregistrarea online pe www.v-p.ro/conferinte. Evenimentul se va transmite şi live, prin tehnologia webcast.

Funcţional deja efectiv pe piaţa românească, V-Pro atrage clienţi noi, în timp ce pastrează clienţii actuali ai oricărei firme sau brand. V-Pro utilizează platforma SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce îmbină vânzările directe cu loializarea. Aplicaţia se va lansa în mod oficial în România pe data de 5 martie 2013. Evenimentul, programat a se desfăşura la Rin Grand Hotel din Bucureşti, va include o prezentare realizată chiar de către Vasilis Stamatakis, Director al Force Communication SRL, compania care deţine în România brandul V-Pro.

În cadrul evenimentului, Vasilis Stamatakis va aborda subiecte precum marketing online, social marketing, vânzări online şi fidelizare, cu aplicaţii directe dedicate industriilor de retail & FMCG, e-commerce, turism şi organizare evenimente – precum nunţi, evenimente corporative etc. Vasilis Stamatakis va prezenta traiectoria schimbării obiceiurilor cumpărătorilor, documentată cu exemple concrete.

V-Pro este un instrument online foarte eficient şi foarte flexibil, uşor de instalat pe site-ul oricărei companii, fără să fie necesară vreo modificare a acestuia. V-Pro ajută companiile să îşi păstreze clienţii existenţi, dar în acelaşi timp să atragă noi clienţi, folosind toate beneficiile noilor tehnologii – de la socializarea online (Facebook, Twitter) şi până la telefonul mobil, terminal pe care persoanele active din mediul urban îl au mereu alături, de multe ori pe post de "cel mai bun prieten".

În spatele simplităţii cu care este gestionată, V-Pro este o aplicaţie sofisticată elaborată de un grup de psihologi şi experţi în marketing direct. Elementele inspirate din jocuri, precum tabela liderilor în clasament, interactivitatea, câştigurile, concursurile şi ideea de oferte limitate în timp sunt unele dintre motivele pentru care V-Pro îi atrage pe reprezentanţii companiilor. V-Pro creşte vânzările în mod viral, eficienţa sa fiind uşor de testat.

La evenimenul de lansare a V-Pro pot participa gratuit reprezentanţii companiilor de orice dimensiune, din retail, turism, servicii şi din alte activităţi de tip business 2 consumer, companii care folosesc deja avantajele internetului (având spre exemplu o pagină web), dar care îşi doresc să exploateze mai puternic "volumul nelimitat de potenţiali clienţi care se află atât de aproape", după cum explică Vasilis Stamatakis. Pentru participare, este necesară înregistrarea în prealabil, la adresa: //v-p.ro/conferinte.

V-Pro este o platformă SoLoMo (Social-Local-Mobile), ce îmbină vânzările directe cu loializarea, un sistem ce se bucură de succes în special pe piaţa americană, dar care prinde contur şi în Europa. O dovadă a expansiunii vânzărilor online, mixate cu fidelizare şi socializare, este chiar evoluţia pieţei de site-uri de cupoane de reduceri, inclusiv în România. Voucherele de discount se vând în număr tot mai mare, milioane de euro trec prin site-urile ce intermediază aceste vânzări. Prin V-Pro, fiecare companie ce utilizează serviciul poate avea propriul său modul de vânzări de cupoane de discount, cu un cost minim, fără comisioane din vânzări şi cu acces la multiple beneficii de fidelizare a clienţilor.

Soluţia V-Pro permite loializarea puternică a clienţilor şi implicarea acestora în activitatea de atragere a altor clienţi, pe principiul "prietenul clientului meu poate deveni prieten al afacerii mele, deci clientul meu". Cele mai multe persoane folosesc noile tehnologii pentru a-şi alege furnizorii de produse şi servicii, iar recomandările altor persoane joacă un rol esenţial în decizia de cumpărare. V-Pro speculează acest lucru într-un mod benefic şi pentru clienţi, şi pentru companii.

Clienţii fideli devin ei înşişi "agenţi de vânzări", răsplătiţi cu comisioane din vânzări, sub formă de puncte de fidelitate care se transformă, în cele din urmă, tot în beneficii constând în produse sau servicii vândute de companie. Totul se desfăşoară automat, simplu şi eficient, fără să fie necesară intervenţia comerciantului.

"Prietenii clientului se informează automat prin SMS şi toate comunicările permise de tehnologia modernă, iar compania vede doar rezultatele: un flux suplimentar de clienţi ce rezultă din natura virală a platformei V-Pro. Astfel, compania câştigă mereu, la fel şi clienţii, fără intermediari şi fără costuri în plus", mai spune Vasilis Stamatakis.

Detalii despre V-Pro pot fi accesate pe www.v-p.ro, unde clienţii interesaţi pot solicita să fie contactaţi de către un reprezentant de vânzări al companiei. Persoanele interesate să participe la evenimentul de lansare V-Pro de la Rin Grand Hotel se pot înregistra online, gratuit, la adresa: //v-p.ro/conferinte.

Locurile sunt limitate, astfel încât cei interesaţi sunt sfătuiţi să se înregistreze cât mai rapid. Unul dintre participanţi va primi, cadou, un studiu de marketing şi aplicaţia V-Pro pentru o lună.

Bucuresti, 25.02.2013

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.