free download 78 travel guides written by experts

Premiera noului spot New Yorker

Pe 1 aprilie 2010, New Yorker va incepe difuzarea noului sau spot TV “Dress for the moment” in intreaga Europa si, de asemenea, va inaugura cel de al 777-lea magazin.

Dupa succesul spotului TV “Drop Dead Gorgeous” din primavara anului 2008, compania de moda pentru tineri din Brunswick prezinta in premiera, pe 1 aprilie 2010, urmatorul spot din seria “Dress for the moment", intitulat “Beduin”, care va rula in Europa pe marile si micile ecrane. Si de aceasta data, spotul ofera publicului o mare doza de creativitate si entertainment.

In noul spot, New Yorker calatoreste spre granitele infinite ale Saharei. Departe de lumea civilizata, o familie de beduini nomazi duc o viata monotona, pana in momentul in care, asa cum se intampla deseori in filmele din seria “Dress for the moment”, lucrurile iau o intorsatura neasteptata, iar New Yorker trezeste la viata desertul.

Ideea spotului a fost generata “In-house”. Astfel, “Beduin” este cel de-al 8-lea spot creat pe baza ideilor angajatilor New Yorker.

Directorul de marketing Volker Putzman a ramas impresionat inca din timpul filmarilor de ideea generata in-house: “Am reusit sa cream ceva complet nou si sa aratam o noua latura a personalitatii New Yorker. Acest spot demonstreaza aplecarea noastra catre diversitatea internationala si extinderea continua a brandului, scotand totodata in evidenta aniversarea celui de-al 777-lea magazin New Yorker.”

Spotul a fost filmat intr-o singura zi in orasul marocan Erfoud, de catre casa de productie berlineza Module 4, a carei prezentare de pitch a reusit sa spulbere concurenta.
Campania “Dress for the Moment” a fost realizata pentru prima oara de catre regizorul Ayassi, cu o experianta vasta atat in spoturi publicitare cat si in clipuri muzicale, scenaristica si productie. De asemenea, in “Vincent”, Ayassi si-a dovedit talentul ca regizor de film.

Muzica a fost aleasa special pentru a se potrivi cu atmosfera orientala a productiei. Sunetele clasice orientale acompaniaza perfect imaginile spotului.

Spotul va rula in Europa de la 1 aprilie 2010 in mai mult de 4000 de cinematografe din 25 de tari. De asemenea, spotul va fi difuzat pe mai mult de 60 de canale TV din 10 tari: Ungaria, Polonia, Slovenia, Spania, Republica Ceha, Slovacia si Olanda, Germania, Austria si Elvetia.

In plus, New Yorker a lansat pentru prima oara o campanie de publicitate online in 22 de tari si isi va monitoriza de asemenea activitatile online din sfera BTL (below the line).
Spotul este disponibil pe YouTube si pe site-uri de socializare ca Facebook, StudiVZ, MySpace si SchülerVZ.
New Yorker, compania de moda pentru tineri, si-a intensificat activitatile promotionale in zona online pentru a-si atinge targetul in mediul in care acesta isi petrece cea mai mare parte din timp.

In completarea noii sale campanii inspirata de Orientul Indepartat, New Yorker va da startul unei competitii-loterie pe www.newyorker.de, unde participantii pot castiga in total 777 premii, incluzand excursii in Dubai si premii in bani in valoare de 7777 Euro.

Bucuresti, 29.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *