Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Predictiile de Marketing Direct pentru 2010 au fost implinite?

Liste de campanii detaliate cu informatii suplimentare despre potentialii clienti (in special psihografice), design si creatie originale, combinarea mailingului traditional cu metode de promovare prin SMS marketing si online, segmentarea detaliata in e-mail marketing si utilizarea „in forta” a retelelor sociale au fost principalele tendinte in campaniile de Marketing Direct previzionate de catre specialisti pentru 2010. Cate dintre acestea au fost insa implinite cu succes si pe piata din Romania? Cea de-a doua editie a Conferintei „Marketing in Direct” a confirmat faptul ca strategiile de comunicare directa incep sa fie integrate si in campaniile locale si genereaza rezultate din ce in ce mai bune.

Din ianuarie pana in august a.c. rata de deschidere a e-mail-urilor a inregistrat o valoare de 24,53%, aproape egala cu rata medie de deschidere inregistrata pe intregul an 2009, dupa cum a aratat Andrei Georgescu (White Image). Cu toate ca listele de campanie au fost „curatate” de adresele inactive, iar relevanta a crescut printr-o segmentare mai buna a bazelor de date si printr-o targetare mai precisa, e-mail marketingul inregistreaza inca o serie de minusuri, printre care absenta testarii si faptul ca trigerrele nu sunt utilizate. In privinta SMS marketingului, marketerii romani par sa inteleaga mai bine faptul ca „publicitatea si marketingul prin (telefonul) mobil sunt cu adevarat adresabile tuturor, de la mic la mare si invers (firme si branduri). Este o modalitate printre altele simpla, rapid de implementat si cost-efective, pe care esti obligat s-o iei in considerare in viitor daca vrei sa fii eficient in activitatile de marketing pe care le desfasori. Fie ca vrem sau nu, ca specialisti de marketing trebuie sa admitem ca telefonul mobil este singurul instrument pe care consumatorul sau fiecare dintre noi il poarta in permanenta, mediu care va fi prezent obligatoriu in urmatorii ani in orice campanie de marketing-publicitate.", considera Maia Novolan (Syscom Digital). Iar Dan Virtopeanu (Voxline Communication) a aratat in cadrul Conferintei faptul ca retelele de socializare, blogurile si forumurile sunt astazi resurse veritabile pentru construirea unei baze de date cu informatii actualizate.

Peste 20 de specialisti si practicieni locali, alaturi de 5 experti straini (Dela Quist, John Griffiths, Patrick Collister, Tania Bianchi si Colin Egan) au concluzionat la „Marketing in Direct”: Marketingul Direct isi extinde aria de acoperire, iar rezultatele devin vizibile!

Evenimentul a fost susţinut de Agrafa, Carturesti, Cramele Recas, Dial Telecom, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Kanara, Dial Telecom, Kanara Print, Media Direct, Media Image, Oriflame, Prigat, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone, Valoris Center.

Bucuresti, 07.10.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.