Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Predare de stafeta la top managementul THE PRACTICE

Începând cu finalul lunii ianuarie a.c., Gabriela Lungu, Managing Partner & Creative Director THE PRACTICE, se retrage din agenția de relații publice pentru a începe o carieră internațională ale cărei detalii vor fi făcute publice în curând. Managementul THE PRACTICE este preluat de echipa formată din cei 2 oameni cheie ai agenției, care au condus până în prezent departamentele de PR și Social Media – Oana Bulexa și Monica Jitariuc, în calitate de Co-Managing Directors. Ele sunt sprijinite în noul rol de Ștefan Iordache, COO Leo Burnett Group România și fondator asociat al THE PRACTICE, care va achiziționa totodată acțiunile deținute în companie de Gabriela Lungu.

THE PRACTICE a fost fondată la finalul lui 2006, ca o inițiativă antreprenorială a Gabrielei Lungu (care fusese până atunci la conducerea Ogilvy PR) alături de Ioana și Stefan Iordache (liderii grupului Leo Burnett). Compania pornea la drum cu o echipă de 4 oameni și un singur client în portofoliu și își propunea să ajungă „un reper al industriei”. Sub leadership-ul operațional și creativ al Gabrielei, THE PRACTICE a devenit în doar câțiva ani cea mai premiată agenție românească de PR, numărând până astăzi cca. 150 de premii și nominalizări la concursuri internaționale și locale, printre care și titlul de Agenția Anului în România în 2009 și 2012. Compania se clasează totodată pe locul 13 în lume în clasamentul general al celor mai creative agenții de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report). În prezent THE PRACTICE are o echipă de 14 consultanți împărțiți în 3 departamente (PR, Social Media, Events), lucrează pentru numeroși clienți cu renume, printre care Avon, Carpatcement, Hochland, IKEA, Renault, Starbucks, Ursus Breweries sau Unilever, și are un portofoliu consistent de campanii de succes.

„Mă uit astăzi în urmă și observ că am reușit exact ce mi-am propus: am făcut o agenție de care sunt tare mândră. Cei 6 ani cu THE PRACTICE au fost o aventură profesională senzațională, care mi-a adus nenumărate motive de bucurie. Le mulțumesc tuturor celor care mi-au fost alături pe acest drum, clienților care mi-au acordat încredere, partenerilor mei Ioana și Stefan care m-au susținut, Oanei și Monicăi – viitorii manageri ai agenției care au lucrat alături de mine, echipei de super-fete de la THE PRACTICE și tuturor colegilor și partenerilor care m-au sprijinit în toți acești ani. Nu-mi este ușor deloc să mă despart de companie și de oamenii dragi, dar o fac cu credința că las în urmă o construcție solidă și frumoasă.”, mărturisește Gabriela Lungu.

Referitor la colaborarea cu Gabriela, Ștefan Iordache declară: „Ne bucurăm că am fost parteneri în toți acești ani – a fost o colaborare foarte bună și veselă, care ne-a oferit numeroase satisfacții. O susținem în planurile ei de viitor și îi mulțumim pentru rezultatele THE PRACTICE de până acum.”

Predarea de ștafetă la top managementul agenției se face în urma unui bine gândit plan de succesiune, care au inclus identificarea și recrutarea de oameni cu potențial de lider, pregătirea și promovarea lor pas cu pas pentru a acumula experiența necesară și chiar și o simulare de două luni în vara anului 2012. Rezultatul este o tranziție firească și ușoară și o echipă de management competentă, responsabilă și entuziastă, gata să preia leadership-ul THE PRACTICE.

Oana Bulexa (32 de ani) are 11 ani de experienţă în comunicare, lucrează alături de Gabriela Lungu de aproape 8 ani şi s-a numărat printre primii angajaţi ai THE PRACTICE. În cadrul agenţiei, Oana a evoluat pe poziții cu responsabilități profesionale şi manageriale tot mai mari, până la poziţia actuală de Head of PR Department, implicându-se la nivel de strategie, supervizare şi implementare în unele dintre cele mai premiate campanii ale agenţiei. De peste 2 ani, Oana conduce cel mai numeros departament al THE PRACTICE, aplecându-se cu succes atât spre creşterea profesională a consultanţilor pe care îi coordonează, cât şi spre dezvoltarea diviziei de PR prin consolidarea relaţiei cu clienţii actuali şi câştigarea de noi clienţi. Din iulie 2010 Oana este şi partener al agenţiei.

Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experiență în marketing, publicitate și PR; a fost recrutată în 2010 pentru a coordona departamentul de Social Media al THE PRACTICE. A dezvoltat cu succes divizia de Social Media – sub conducerea ei, departamentul a crescut (fiind unul dintre cele mai importante și respectate departamente de Social Media ale unei agenții de PR), portofoliul propriu de clienți s-a extins și au fost realizate multe campanii vizibile și eficiente care au primit nominalizări și premii importante la competițiile de PR și de digital din țară și străinătate. Monica a devenit partener în THE PRACTICE în primavara lui 2011 și este unul dintre specialiștii în Social Media apreciați în industria comunicării.

Cu privire la cum vor decurge lucrurile de acum înainte la THE PRACTICE, Oana Bulexa declară: „Încă din clipa când a fost înființată, THE PRACTICE a însemnat excelență în comunicare. Căutăm în permanenţă superlativul, suntem pasionaţi de meseria noastră, suntem curioşi şi creativi, ne place munca bine făcută, ne plac rezultatele eficiente. Așa ne știu toți clienții și partenerii noștri, așa vom continua să fim și pe viitor. Ne vom concentra pe a consolida tot ceea ce am construit până acum alături de Gabriela și de întreaga echipă și pe a le oferi clienților noștri aceeași dedicare, același profesionalism cu care sunt obișnuiți. Îi mulțumim Gabrielei pentru că ne-a lasat sa furăm meserie și să ne îmbogățim cu încredere, răbdare și pasiune pentru comunicare.”

La rândul ei, Monica Jitariuc adaugă: „Știam dintotdeauna că pentru THE PRACTICE, cea mai bună agenție românescă de PR, nu există limite de dezvoltare și de evoluție. Azi, mă simt onorată că Gabriela ne-a încredințat, Oanei și mie, managementul companiei. Vom continua să fim agenția de PR care face mult mai mult decât PR, o agenție inovatoare, care crede în rezultate prin creativitate. Vom continua să fim în pas cu conceptele și tendințele internaționale, să ne asumăm poziția de lider în materie de strategie, de gândire și de instrumente de comunicare folosite, fie că ele sunt de PR, Social Media sau aparțin altor viitoare zone ale comunicării. Vom continua să facem cinste lui THE din THE PRACTICE.”

Despre noua echipă de management, Gabriela Lungu spune: „Sunt foarte încrezătoare în noua echipă managerială formată din Oana și Monica și foarte bucuroasă pentru ele. Sunt oameni pe care îi cunosc foarte bine, cu caracter și profesionalism, care lucrează împreună în agenție de câțiva ani deja cu rezultate foarte bune, în care clienții au încredere și pe care industria îi cunoaște. Ele formează deja o echipă bine sudată și știu că au atât pregătirea, cât și energia pentru a conduce mai departe destinul THE PRACTICE.”

Ștefan Iordache concluzionează: „Le urăm mult succes Oanei și Monicăi și suntem convinși că sub managementul lor compania va continua să își deservească clienții la standardele cele mai înalte și să își păstreze buna reputație câștigată pe piață.”

Cu o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depășește în competențe și activitate munca unei agenții clasice de relații publice. Axată puternic pe rezultate prin creativitate, compania este o prezență constantă pe podiumurile competițiilor de profil, fiind în prezent Agenția Anului în România (titlu deținut și în 2009), prima agenție de PR din România premiată la Cannes Lions (Silver PR Lion în 2010), singura câștigătoare a unui Grand Prix la o competiție internațională de PR (EMEA SABRE în 2008) sau singura deținătoare a trofeelor Global Sabre Awards (în 2011 și 2012). THE PRACTICE este parte din Leo Burnett Group, din care mai fac parte Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest, iLeo, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2Parale, 8team și Breeze Mobile. Pe plan internațional, agenția este partenerul strategic al MSLGroup, rețeaua de relații publice din Publicis Groupe.

Mai multe detalii pe www.thepractice.ro, www.facebook.com/ThePracticeRomania, www.twitter.com/ThePracticeRO.

Bucuresti, 14.01.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.