Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Praktiker Romania, desemnat retailerul cu cele mai bune produse de gradinarit

Praktiker logo

Praktiker România este recunoscut că oferă clienților săi produse de grădinărit cu cel mai bun raport calitate-preț, potrivit sondajului Best Buy Award 2015, realizat de către organizația elvețiană ICERTIAS.

Studiul a analizat modul în care clienții români evaluează oferta pieței locale de retail, pe baza experienței personale. Astfel, rezultatele studiului arată că Praktiker este considerat ca fiind retailerul ce oferă cele mai avantajoase produse din segmentul de amenajare și îngrijire a grădinii.

“Într-o piață foarte competitivă, cum este cea pe care ne desfășurăm activitatea, este foarte important pentru noi să fim cotați ca având cele mai bune produse de grădinărit, ca raport calitate-preț. Știm că preferințele clienților români se îndreaptă către lucrurile făcute temeinic, de calitate, dar care să se încadreze într-un buget cât mai mic și facem eforturi mari să selectăm exact acele articole pe care clientul să le aprecieze. Recunoașterea publică a interesului nostru pentru satisfacerea nevoilor clienților ne bucură și ne conferă în același timp o mare responsabilitate, aceea de a menține aceleași standarde ridicate cu privire la produsele și serviciile pe care le oferim”, a declarat Michael Khran, Director General Praktiker România.

Oferta Praktiker pentru categoria grădină cuprinde peste 10.000 de produse: articole de sezon, mobilier de grădină, camping, mașini și unelte de grădinărit, garduri și lemn de grădină, îngrășăminte și fertilizanți, plante de interior și exterior, ghivece, aparate de spălat cu presiune etc.

Cercetarea a fost realizată pe un eșantion de 1,200 respondenți, persoane fizice și profesioniști din domeniul construcțiilor, utilizatori de internet. Aceștia au oferit răspunsuri la întrebări deschise, prin intermediul unui chestionar web, urmat de metoda Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness (CAWI – DEEPMA).

Bucuresti, 21.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.