Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PR&Ad Fair, un eveniment marca PRIME Romania

PR&Ad Fair, un eveniment marca PRIME Romania, a fost creat pentru a-i sprijini pe tinerii aflati la inceput de drum in cariera. Proiectul s-a nascut cu scopul de a le oferi studentilor de la relatii publice si comunicare prilejul de a-si incununa cunostintele dobandite in facultate prin oportunitatea de a profesa in domeniu, de a transpune in practica datele teoretice acumulate. Nu a fost nevoie decat ca oamenii cu viziune si idei sa-si uneasca fortele si aptitudinile pentru a pune pe hartie proiectul a ceea ce urma sa devina singurul targ de joburi si internshipuri in domeniul relatiilor publice si publicitatii din Romania.

Povestea a capatat contur acum patru ani, 2009 marcand momentul nasterii evenimentului PR&Ad Fair. De atunci s-a scris si s-a vorbit mult despre eveniment, PR&Ad Fair a ajuns sa fie indragit si asteptat de studentii nerabdatori sa lucreze intr-o agentie de profil. PR&Ad Fair a devenit un prieten adevarat al studentilor, un prieten cu care isi dau intalnire an de an, un prieten care le intelege nevoile si angoasele si care incearca, in acelasi timp, sa le ofere solutii la problemele pe care le intampina la inceput de drum. Aceasta intalnire poate fi considerata, la nivel simbolic, un ritual de initiere, de consfintire a maturitatii studentului, de trecere de la starea de student la cea de practicant. Ritualul presupune, bineinteles, si existenta unor ‘obiecte magice’ si a unor momente speciale: conferintele si workshopurile programate, CV-urile aplicantilor, provocarile pregatite de agentii. Cadrul in care se desfasoara totul este de fiecare data special, locurile nu sunt alese intamplator, ci au o istorie aparte, fiind incarcate de distinctie si semnificatii.

In fiecare an, povestea evenimentului este reluata si reinventata de alti mici creatori, care pornesc de la liniile directoare trasate de ‘predecesorii’ lor, asumandu-si aceleasi obiective si vizand acelasi scop. Totusi, noua echipa formata lasa asupra proiectului amprenta distincta a imaginatiei si perspectivei personale, oferindu-i astfel un iz de noutate, care starneste curiozitatea si te indeamna sa-i descoperi surprizele.

Anul acesta ne-am asumat rolul de mici Manole care incearca sa construiasca ceva important, esential pentru ceilalti. (Nu va nelinistiti, comparatia se respecta doar in anumite aspecte, noi nu a trebuit sa sacrificam nicio Ana pentru a ne duce la bun sfarsit treaba J). Proiectarea evenimentului seamana cu munca unui arhitect, iar realizarea sa propriu-zisa cu cea a unui zidar. Instrumentele noastre au fost ideile, creativitatea, research-ul, excelul, adresele de mail si numerele de telefon. Atuurile fara de care n-am fi reusit sunt rabdarea, perseverenta si seriozitatea… iar restul e istorie!

Dupa ce am cantarit toate optiunile si ne-am cercetat cu atentie calendarele, am hotarat ca cea de-a patra editie a PR&Ad Fair sa se desfasoare in data de 10-11 mai. Apoi ne-am pus la bataie orientarea in spatiu si am suprasolicitat Google images pentru o atenta selectie a locului de desfsurare al evenimentului, ca in final sa stabilim ca anul acesta Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti va gazdui targul. Dupa aceea, am facut un brainstorming eficient in urma caruia am fixat temele conferintelor si workshop-urilor editiei actuale. Ne-am gandit ce ar vrea un student pasionat de relatii publice si publicitate sa afle, ce subiecte si-ar dori sa aprofundeze si ce l-ar ajuta in viitoarea sa profesie, lucru destul de usor, tinand cont de faptul ca noi insine suntem studente la Comunicare. Astfel, in prima zi a evenimentului, dedicata practicilor in domeniul relatiilor publice, v-am pregatit urmatorul program: intre orele 12:00 si 20:00 agentiile expozante va asteapta la targ cu oferte de colaborare iar intre orele 13:00-15:00 se va desfasura conferinta First steps in Communication in cadrul careia veti afla care sunt pasii pe care trebuie sa ii parcurgeti pentru a ajunge sa lucrati in domeniul Comunicarii. Aveti la dispozitie o jumatate de ora pentru a va dezmorti picioarele, pentru ca la 15:30 trebuie sa va intoarceti, cu forte proaspete, la cea de-a doua conferinta, Planning efficient PR campaigns, unde veti invata sa planificati o campanie eficienta de PR. Vom vorbi despre ce obiective trebuie sa va fixati si ce strategii sa adoptati pentru implementarea unei campanii de PR. Fiti atenti si luati-va notite, pentru ca la workshopul Your first PR campaign veti fi pusi in situatia de a realiza o campanie, folosindu-va de cunostintele pe care le-ati asimilat.

Pe 11 mai, ziua Advertisingului, targul se va desfasoara intre orele 10:00-20:00 iar pasionatii de publicitate pot participa la conferinta Planning and Strategy in Advertising in cadrul careia invitatii nostri vor vorbi despre importanta gandirii strategice pentru proiectarea unei campanii de succes. Cei care vor sa-si testeze abilitatile, pot aplica la workshopul Plan your strategy , unde se vor confrunta cu situatia de a gandi o strategie de publicitatea sub atenta indrumare a specialistilor din Advertising care vor sustine workshopul.

Editia PR&Ad Fair 2012, isi propune sa urmeze directiile trasate de celelalte editii si sa faciliteze contactul dintre studentii de la facultatile de profil si agentiile din domeniu. Evenimentului si-a propus sa fluidizeze comunicarea dintre cele doua dimensiuni (angajat si angajator) in scopul unei mai bune intelegeri intre cele doua parti. Studentii sunt invitati sa puna intrebari si sa ridice probleme pentru a descoperi exact care sunt asteptarile si nevoile angajatorului, iar agentia, prin oamenii pe care i-a delegat sa participe la targ, poate cunoaste mult mai bine profilul aplicantului, poate afla mult mai multe despre acesta comunicand direct cu el.

Asa ca nu mai stati pe ganduri, bifati in calendar datele de 10-11 mai si pregatiti-va CV-ul pentru ca anul acesta va asteapta un numar mare de agentii de relatii publice si publicitate cu oferte de colaborare special create pentru voi.

Bucuresti, 03.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.