Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PR-ul in IT: creatie de marketing sau detalii tehnice?

Cristian NICOLAE
Managing Partner
Sales & Marketing
SOFTEXPERT

 
Avem nevoie de PR in IT?

Bineinteles, este o intrebare retorica.

Asa cum avem nevoie de programatori, consultanti si vanzatori, avem nevoie de promovare, de comunicare, de imagine – adica de PR.

{viewonly=registered,special}Daca ne referim la sensul strict de PR, ne vom duce cu gandul spre marketing : comunicate de presa, conferinte cu ocazia lansarii de noi programe software, dispozitive hardware sau solutii de comunicatii.

Vom gandi si vom pregati, singuri sau impreuna cu o firma specializata, campanii de informare in mass media clasica si / sau pe internet (care mai are putin si va putea fi si ea inclusa la  "clasic" :), vom stabili modalitatea de monitorizare a feed-back-ului si vom "visa" la cresterea vanzarilor.
Care vor veni – daca PR-ul facut are in spate calitatea produselor si serviciilor noastre, la livrare si extrem de important, dupa ce am incasat cecul Clientului.
 
Dar PR-ul poate insemna si "detaliu tehnic"?
Sigur ca da : cand il facem prin canalul tehnic – reviste de specialitate, conferinte tehnice, bloguri IT etc.
Mesajul va fi tintit : suntem "tari" tehnologic, avem certificari, folosim cele mai noi tehnologii.
 
Poate, daca as fi un adevarat om de PR, as scrie 3-4 pagini pe marginea subiectului.
Dar eu cred in "esenta".
Si esenta aici este claritatea mesajului.
Sintetic.
Comunicam in exteriorul si in interiorul companiei ce realizari avem si pentru cine.
Impreuna cu ideea de baza a strategiei noastre : unde vrem sa ajungem.
 
Si asta inseamna, probabil, PR !

Cristian NICOLAE – 41 de ani, casatorit, 2 copii.
Studii post universitare de management, sales & marketing, antreprenoriat, in tara si strainatate.

Asociat impreuna cu Ciprian NICOLAE si Nicolaie BOANGIU in firma SOFTEXPERT, cu crezul declarat :
"solutii mobile inteligente … pentru Clienti Invingatori!"{/viewonly}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.