Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pozitie oficiala Comitet Effie 2009

"Comitetul de organizare EFFIE 2009 a luat act de comunicatul Ogilvy privind campaniile Cosmote, comunicat remis astazi presei.

Precizam ca, in conformitate cu mandatul primit de la Adunarea Generala a UAPR si IAA, este in mandatul Comitetului Organizator de a reincadra cazurile in categorii, spre o judecata corecta a tuturor participantilor la Festivalul EFFIE 2009.

Agentia Ogilvy a primit in scris inca de vineri, 29 mai 2009, motivatia reincadrarii campaniilor Cosmote din categoria Telecommunications in categoria Promotions non-FMCG Services. De asemenea, din dorinta de a purta un dialog deschis si constructiv, Comitetul Organizator EFFIE 2009 avut o intalnire cu reprezentantii Ogilvy, luni, 1 iunie 2009.

Comunicarea campaniei, cu beneficii de durata limitata oferite consumatorului, cat si mentiunea "offer" in textul unor cazuri ne-au facut sa consideram campaniile Cosmote ca fiind promotionale.

Pe de o parte, mentionam ca cele 4 campanii Cosmote au fost jurizate si notate de juriul EFFIE 2009 in Categoria Promotions non-FMCG Services. Prin urmare, juriul a avut ocazia sa aprecieze eficienta campaniilor Cosmote inscrise de Ogilvy.
Totodata, in aceeasi categorie, Promotions non-FMCG Services, au facut parte campanii promotionale inscrise ca atare sau alte campanii promotionale  reincadrate din alte categorii. Atat in trecut, cat si la editia din acest an, cazuri de promotii reincadrate din alte categorii au castigat premii EFFIE la categoria promotii.

Pe de alta parte, castigatorii categoriilor promotionale nu au dreptul sa candideze la Grand EFFIE. Premiul cel mare este acordat celei mai mari note din concurs, in afara categoriilor de Promotions si Sustained Succes. Sugestia facuta de Ogilvy, de a considera categoria "Telecommunications" ca o "exceptie" nu are fundament, neputand fi aplicata altor categorii si putand crea un precedent regretabil de promotie incadrata in categoria Telecommunications care poate castiga Grand EFFIE.

Multumim agentiei Ogilvy si personal Manuelei Necula, fondator al Festivalului EFFIE, pentru implicare si participare constanta la Festivalul EFFIE. Ii invitam sa participe cu sugestii la masa rotunda ce va fi organizata de IAA si UAPR pentru pregatirea editiei EFFIE 2010.”

Comitetul Organizator EFFIE 2009

Bucuresti, 03.06.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.