Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pozitia Saffron si Brandient asupra licitatiei pentru brandul turistic romanesc

brandient

Echipa de specialisti in branding si cercetare de piata condusa de Wally Olins si formata din Saffron Brand Consultants, Brandient Consult si Acacia Avenue, a decis sa nu mai conteste anuntul final al Ministerului Turismului privind castigarea licitatiei pentru Brandul Turistic al Romaniei.

Aneta Bogdan, reprezentantul oficial al asocierii: „Noi am oferit probabil cea mai buna echipa de branding care ar fi putut fi asamblata pentru acest proiect: legendarul Wally Olins este fara indoiala inventator,  practician de elita si carturar al brandingului modern si al brandingului de natiune, iar Brandient este liderul de valoare si reputatie al consultantei de brand in Romania.

Pentru specialistii in branding si cercetare, este evident ca pretul cu care s-a castigat licitatia este nejustificat de mic, in raport cu complexitatea si competentele necesare, dar atata timp cat acest lucru nu este un impediment pentru autoritatea contractanta, nici o contestatie nu poate schimba situatia. Premisa gresita a criteriului ‘pretul cel mai mic’ — atunci cand nu se cumpara creioane ci se cauta «companii de prim rang, specialisti de brand cu reputatie» — a fost amplificata de acceptarea in faza finala a unor firme care nu sunt specializate in branding, contrar documentatiei, caietului de sarcini si PR-ului sustinut de Ministerul Turismului si de consultantul IAA Romania. In acest fel, orice aparenta economie de buget nu poate fi decat iluzorie.

Wally Olins ramane un prieten al Romaniei, iar Brandient va continua sa creeze si sa revigoreze branduri romanesti, de la liderii pietelor antreprenoriale la institutii de anvergura nationala cum ar fi TVR si CEC Bank, asa cum a facut-o in ultimii 7 ani. Si oricand, sub auspicii mai favorabile, vom raspunde daca este nevoie de noi.” Aneta Bogdan, MBA Chartered Marketer, Managing Partner Brandient.

Bucuresti, 17.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.