Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Povestile de viata ale barbatilor confortabili in propria piele

au fost prezentate de Dove Men+Care, la Brand Film Festival

Cea de-a doua seară de Brand Film Festival, festivalul poveştilor de brand spuse de consumatori, a vorbit despre bărbaţii de până la 40, maturi şi împliniţi. Istoriile lor au fost prezentate prin scurtmetraje originale, create de comunitatea IQads, şi printr-o selecţie tematică a celor mai bune reclame din lumea întreagă. Proiecţiile BFF au avut loc simultan în Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi, Sibiu şi Braşov şi continuă şi în această seară cu selecţii tematice ale celor mai bune scurtmetraje publicitare şi parodii de reclame din lume.

Evenimentul a început cu prezentarea celor mai bune 13 scurtmetraje originale, realizate în cadrul competiţiei desfăşurate timp de 2 luni, pe platforma TheCreator by IQads, care pot fi văzute la adresa: www.TheCreator.ro/DoveMen/inscrieri.

Creaţiile vorbesc în stiluri şi pe tonuri foarte diferite despre povestea de viaţă a bărbatului până la 40 de ani – atât despre sentimentul de a fi ajuns acolo, cât şi despre toate momentele care l-au adus în acest punct.

În Bucureşti, după prima proiecţie, au fost premiaţi şi autorii celor mai bune filme. Premiul I a fost câştigat de scurtmetrajul În mâinile tale, de Corneliu Radu, Alex Barbu, Cătălina Alexandra Ion şi Amalia Militaru. Premiul II a mers la Daniel Drăghicescu, Maria Ilaş şi Mihai Ilaş pentru filmul Cu mine, tot. Cel de-al treilea loc a fost câştigat de Emilian Crăciun, Alin Păduraru şi Mircea Chelaru Jr. pentru lucrarea Pur şi simplu. Autorii scurtmetrajelor au fost recompensaţi cu premii în valoare totală de 4.500 de euro.

Au fost acordate şi câteva premii speciale: Premiul pentru cel mai bun soundtrack şi cel mai artsy scurtmetraj (Trepte, de Barbara Buh), Premiul special al publicului (Mai bine în pielea ta, de Cami Cuibuş), Premiul pentru cel mai pe brief scurtmetraj (Este uşor să fii fericit, de Andrei Cojocaru), Premiul pentru cel mai bun personaj masculin (Ursul, de Andrei Prepeliţă).

Seara s-a încheiat cu un best of tematic al reclamelor din toată lumea care prezintă bărbaţii care se simt confortabil în propria piele. Au fost prezentate reclame foarte diverse, de la foarte amuzante la extrem de serioase, care să completeze portretul bărbaţilor împliniţi.

Brand Film Festival continuă în această seară, începând cu ora 20, cu o proiecţie a celor mai bune scurtmetraje publicitare din lume şi cu topul celor mai bune parodii originale de reclame, admise în competiţia Grand Spoof în ultimii 5 ani.

Locaţiile Brand Film Festival sunt: Club Tralala (în Bucureşti), Cafe Bulgakov (în Cluj), Club For Fun (în Iaşi), Vanilla Night Bar&Games (în Braşov), Aethernativ Cafe (în Timişoara) şi Silver Club (în Sibiu). Mai multe informaţii despre Brand Film Festival, despre program şi despre locurile de desfăşurare, ca şi despre cele 2 competiții de scurtmetraj din cadrul BFF găsiţi pe www.BFFestival.ro.

Brand Film Festival este susţinut de partenerii media Radio Guerrilla, 24FUN, Playboy, Decât o Revistă, Q2M, Realitatea.net, Money.ro, Pandora’s, VoxPublica, Cinemagia, evenimenteincluj.ro, dar şi de Mad3, PRIME Iaşi şi PRIME Brașov.

Bucuresti, 29.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.