free download 78 travel guides written by experts

Povestea Serbarilor Timisoreana merge mai departe alaturi de Mercury360

Mercury360 a fost aleasă de către Ursus Breweries pentru a implementa seria de evenimente Serbările Timişoreana de anul acesta. Selecţia s-a făcut în urma unui pitch desfăşurat în perioada februarie – martie 2009, la care au mai participat alte 4 agenţii. Proiectul se desfăşoară la nivel naţional şi a ajuns la ediţia cu numărul cinci.

”Dăm acest proiect, extrem de important pentru noi, pe mâna unei agenţii pe care o cunoaştem deja de ceva vreme şi care a venit cu o propunere coerentă, complexă şi completă pentru Serbările Timişoreana de anul acesta. Cum Serbările sunt principalul nostru instrument de interacţiune cu consumatorii pe perioada verii şi un proiect extrem de drag întregii echipe Timişoreana, aveam nevoie de o agenţie care să ştie atât să „scrie poveşti” pe baza universului brand-ului, cât şi să construiască experienţe, să vină cu soluţii de implementare inovatoare, la cheie şi să poată controla fiecare detaliu al proiectului. A fost o selecţie grea dar am decis cu gândul la experienţa demnă de poveste şi fără de cusur pe care vrem să o oferim în final consumatorului si iubitorului de Timişoreana” argumentează Anca Severin, coordonatorul proiectului din partea Ursus Breweries.

Seria de evenimente Serbările Timişoreana s-a dezvoltat, începând din 2005, ca element cheie de comunicare şi interacţiune cu iubitorii mărcii pe perioada sezonului estival. În acelaşi timp, seria de evenimente prilejuieşte, în fiecare an, (re)descoperirea oraşelor vizitate, cu tradiţiile şi parfumul care le-au consacrat odinioară şi pe care cea mai veche bere românească şi-a propus să le ţină mereu vii. Serbările – amintirile, locaţiile alese, muzica, scenografia, acţiunile cu public şi, nu în ultimul rând, berea  – au mare succes la public, atrăgând în fiecare an peste 500.000 de amatori de voie-bună din toată ţara.

„Ne bucură încrederea pe care Ursus Breweries ne-a acordat-o şi suntem siguri că vom reuşi să depăşim aşteptările create în pitch. Pe parcursul colaborării noastre am reuşit să cunoaştem foarte bine atât specificul brandului Timişoreana, cât mai ales consumatorii şi admiratorii acestei beri. Faptul că anul trecut am implementat seria de evenimente Marele Târg Orăşenesc Timişoreana ne-a adus insight-uri valoroase pe care nu ne vom feri să le valorificăm. Vara aceasta vom fi prezenţi în 8 oraşe din ţară şi ne vom strădui să oferim consumatorilor distracţia marca Timişoreana cu care aceştia s-au obişnuit deja” completează Bianca Mereuţă, Account Manager Mercury360.

Proiectul cuprinde acţiuni concertate de comunicare BTL (evenimente şi trade activations), ATL şi PR fiind administrat în colaborare de catre 3 agentii (Mercury360, GMP, respectiv 2active PR). Mercury360 s-a mai ocupat de organizarea Serbărilor Timişoreana şi în 2005, anul în care Festivalul de muzică Timişoreana (organizat anual începand cu 1999) s-a transformat în seria de evenimente consacrată astăzi.

La campania câştigatoare din pitch au contribuit: Liviu Ţurcanu – Group Creative Director, Adi Păsărică – Sr. Copywriter, Ionuţ Rusu – Sr. Art Director,  Andrei Nedea – Art Director; Claudia Niculae – Special Events Project Manager; Adrian Păculea – Field Marketing & Special Events Director, Adrian Munteanu – Operational Manager, Răzvan Chirilov – Project Manager; Andreea Mangu – Production Manager, Monica Manolache – Production Senior, Cristina Dornescu – Production Executive; Bianca Mereuţă – Account Manager, Roxana Bucur – Account Executive şi Mihai Scorţea – Director Executiv.

Bucuresti, 27.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *