Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Poti sa coordonezi 1400 de oameni, sa schimbi decorul locatiei de 3 ori si sa si savurezi momentul?

Propaganda Live spune da, după organizarea Galei Wella 2014

Îți trebuie pasiune pentru frumos, pregătire la milimetru şi ochi de vultur pentru toate detaliile. Cel puțin asta a fost rețeta Propaganda Live, divizia de BTL Propaganda, care a organizat pentru al doilea an consecutiv cel mai aşteptat eveniment de hairstyle din România. Gala Wella 2014 a reunit peste 1400 de participanți, într-o desfăşurare de forțe ce a durat mai bine de 12 ore.

89 de stilişti, 114 modele, demonstrații live de tuns şi coafat în 4 secțiuni de concurs, o colecție specială de coafuri masculine, creații inedite ale saloanelor din Bucureşti şi dezvăluirea tendințelor pentru 2014 în hairstyling au fost ingredientele principale pe care Propaganda Live a trebuit să le valorifice în lumina reflectoarelor. Deşi au organizat şi ediția din 2013 a Galei Wella, membrii echipei de implementare recunosc faptul că evenimentul de anul acesta a fost o adevărată provocare. De data asta, Gala a avut şi o componentă de concurs, unde stiliştii şi-au arătat măiestria în arta hairstylingului, evenimentul în ansamblu implicând un un număr mare de layere, de la logistică până la componenta umană.

Anca Moraru, BTL director Propaganda Live, povesteşte mai multe. “Gala Wella e un eveniment care vine cu de toate: emoție, creativitate, adrenalină, aplauze, bucurie. Fix hrana de suflet a unui om de BTL. Evenimentul acesta m-a făcut să îmi dau seama din nou ce oameni minunaţi mi-am ales în echipă, să văd că avem în Wella acel partener pe care îl vrei mereu alături. De exemplu, Dana Dincă, Education Manager Wella, este omul care face Gala de 19 ani şi respiră, practic, fiecare detaliu al acestui eveniment. În plus, am avut şansa de a lucra cu o echipă extraordinară de marketing, oameni cu gândire creativă care vin să îți ofere sprijin, nu stres pe pâine. Şi ăsta e un lucru mare. Cât despre hair stilişti… nici nu ştiu să spun în vorbe cât de tari sunt. La ei vorba e vorbă şi fapta e faptă. Şi mai e ceva: dacă nu ai parteneri buni şi de încredere, nu eşti de fapt nimic. Mulțumesc Silviu, Bogdan, Carmen, Bobo, Cătălin, Hamsie, Gogu, Bunicu, Mircică, Obre & co! “

,,Mulţumim Propaganda Live pentru organizarea cu succes a Galei Wella 2014. Un eveniment complex, ȋn cadrul căruia echipele noastre au colaborat foarte bine, reuşind să aducă ȋn faţa publicului un spectacol frumos, emoţionant. Noi credem ȋn profesionişti şi ne bucurăm că am găsit ȋn echipa Propaganda o echipă creativă, preocupată de nevoile clientului şi de calitate’’ declara Cristina Rȋcu, Marketing Manager, Professional Brands M&D.

Gala Wella 2014 s-a desfăşurat la Fratelli Studios, după câteva luni de pregătiri în care s-a lucrat de la dezvoltarea conceptului până la cele mai mici detalii logistice necesare desfăşurării evenimentului.

Cea mai mare provocare a ediției de anul acesta a fost gestionarea resurselor umane. Au fost două zone de backstage – una a găzduit 100 de oameni, cealaltă 200: hair stilişti Wella, make-up artişti, designeri vestimentari, dansatori, modele şi concurenți care au trebuit coordonați contra cronometru. În plus, conceptul de desfăşurare a presupus modificarea set-up-ului de 3 ori pe parcursul a mai puțin de 8 ore, în funcție de fiecare componentă a galei.

Evenimentul a fost structurat în 6 secțiuni distincte:
· Concursuri naționale de coafură
· Stage is yours – demonstrații ale saloanelor de coafură Artist Academy şi Fason
· Colectia MENhood 20/14 – o colecție de coafuri masculine inspirate de anii ’20, ai cărei creatori au fost membrii echipei Wella Vision
· Lansarea Trend Vision 2014 – lansarea trendurilor în materie de coafură şi culoare pentru 2014
· Colecția Sebastian – o colecție de coafuri vizionare, care trec dincolo de limitele comune
· Premierea câştigătorilor concursurilor naționale de coafură

Intervalele dintre cele 6 secțiuni ale galei au fost presărate cu scurte momente artistice ale dansatorilor Dragoş Cristian Istvan Roşu şi Luiza Comşa. Reprezentaţia modelelor care au defilat pe scenă a fost supervizată de coregrafa Oana Ioniţă, iar audiența a fost întreținută de Mihaela Rădulescu, gazda evenimentului pentru al doilea an la rând.

Echipa Propaganda Live: Anca Moraru (BTL Director), Alexandra Boicu (Account Manager), Adina Leonard (Account Executive), Marian Enache (Project Manager), Vlad Tomei ( Copywriter), Alex Macsoda ( art director), George Paraschiv (DTP), Cătălin Cristian (AV)

Echipa Wella: Dana Dincă (Education Manager), Ioana Zlatea (Brand Manager), Cristina Rîcu (Marketing Manager)

Bucuresti, 07.03.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.