Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Poti deveni putin mai bogat in fiecare zi

Cea mai recenta campanie COSMOTE dezvoltata de Ogilvy Romania isi propune sa le prezinte clientilor operatorului de telefonie mobila o oferta deosebita – prin activarea optiunii MINI acestia primesc 50 de minute şi 50 de SMS-uri in reteaua COSMOTE si 15 MB de trafic de Internet pe mobil – alaturi de sansa de a castiga până la 10.000 de euro/zi NET sau Marele premiu de 40.000 euro NET,dar si multe alte premii speciale: smartphone-uri şi tablete de ultima generaţie, premiile ajungand la valoarea totala de peste jumatate de milion de euro.

Este o campanie ancorata in actualitate, iar abordarea Ogilvy porneste de la ilustrarea unei dorinte relativ firesti: aceea de a fi putin mai bogat in fiecare zi. Iar campania nu vorbeste despre o promotie care te poate transforma peste noapte in posesor de yacht, ci despre o promotie la care poti castiga constant, putin cate putin. Cat sa-ti poti implini acele mici placeri la care visezi de multa vreme.

Echipa Ogilvy a dorit sa gaseasca un element surprinzator si in acelasi timp perfect verosimil. Ceva care sa rezoneze cu modul in care oamenii privesc de obicei lucrurile. Desi marea majoritate a oamenilor viseaza la un premiu care sa permita retragerea in glorie pe o insula tropicala, vor fi mereu tentati sa minimizeze riscul si sa participe la un concurs care ofera mai multe sanse de a ramane cu ceva concret la sfarsitul zilei. Astfel incat dramatizarea unui castig constant a parut logica si ofertanta din punct de vedere creativ.

"In ultimii ani în publicitate au apărut întâi departamentele de Strategie care ne-au învățat sa fim dublu coerenti, apoi a apărut Criza care ne-a învatat să fim dublu temători.

Ce mă bucură în mod special legat de campania asta, e că avem din nou ocazia să facem oamenii sa rada, facandu-ne doar curajul de-a fi putin mai degajati" – a spus Emil Comsea, Art Director Ogilvy.

Campania se desfasoara in perioada Martie-Aprilie 2012. Filmarile au fost realizate sub indrumarea regizorului Wiebke Berndt, de catre casa de productie Tandem Film.

Echipa Ogilvy care a realizat campania este formata din Titus Dumitrescu – Grup Creative Director, Emil Comsea – Art Director, Alexandru Badarau – Copywriter, Andreea Hascu – Account Director, Iuliana Grigore – Account Manager, Oana Ioja – Account Executive.

Echipa care a coordonat realizarea campaniei din partea COSMOTE Romania este formata din: Dana Bursuc – Senior Marketing & Communication Manager, Mirela Ghita – Head of Prepaid & VAS, Cosmin Toma – Brand Manager.

Bucuresti, 10.04.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.