Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Postura record pentru Romania la Eurobest – doi jurati la sectiuni de top

Doua pozitii de jurat la Eurobest, una in sectiunea ” TV / Cinema, Print, Outdoor and Radio” si cealalta in sectiunea ”Creative Media”  permit industriei romanesti o intrare pe usa din fata in contextul celui mai important festival de comunicare dedicat problematicii si specificului european ce va avea loc la Stockholm la inceputul lunii decembrie. ”Consistenta delegatiei Romaniei pe Riviera Franceza in contextul Cannes-ului, o scoala exigenta, dedicata viitoarelor elite si conectata la vibratia globala, primul silver la media, nominalizari, doua echipe in competitia young lions, pe scurt – performante ale industriei de comunicare locale in arena internationala care n-au ramas fara ecou. Cu un lobby permanent semnat de Biroul Cannes Lions in Romania, cu recomandari anterioare de jurati valorosi am reusit in doar 4 ani sa construim alaturi de partenerii nostri o frumoasa reputatie la nivel international varfurilor industriei. S-a intamplat mai repede decat ne asteptam, iar faptul ca Romania are nu una, ci doua pozitii de jurat in cele mai dorite sectiuni ale festivalului e o confirmare frumoasa a eforturilor noastre”, a declarat Roxana Balan, purtatorul de cuvant al Biroului Cannes Lions.

Procesul de selectie al juratilor la cele doua categorii a fost fundamentat pe descoperirea si recompensarea acelor jucatori care si-au demonstrat calitatile de performeri pe parcursul ultimului an. Ca de fiecare data a fost acordata o la fel de mare atentie celor care au facut istorie in industrie. Astfel, se pastreaza un echilibru intre deschiderea catre viitor si  respectul reverent pentru trecut.

La sectiunea ”Media Creativa” au fost propusi Bogdan Prajisteanu, de la Mediaedge:cia, o agentie cu apartenenta la o retea multipremiata, dar care promite si local, Geo Baraian – liderul Impression,  implicat in revitalizarea si regandirea conceptului de creativitate in outdoor si Corina Bernschutz de la Starcom, premiata cu Silver la Cannes in 2007 si nominalizata in 2008 la aceeasi sectiune – media, pentru acelasi client – Avon.

La ”TV / Cinema, Print, Outdoor and Radio” – cea mai complexa sectiune a competitiei –  au fost nominalizati Dorian Pascuci, director de creatie la ADDV  si unul dintre veteranii art direction-ului de calitate de la noi, Jorg Riommi – deputy creative director la Saatchi&Saatchi, posesor al unor premii de referinta in industria globala si Razvan Capanescu, directorul de creatie de la Focus Publicis, recent shortlistat la Cannes, premiat la David Awards, New York si London International Awards, dar si autorul performantei de a sprijini reinventarea unei agentii altadata discrete, alaturi de o structura performanta de management.

Selectia finalistilor este operata la Londra, de echipa organizatorilor IAF. Ei reprezinta aceeasi structura ce activeaza anual festivalul Cannes Lions, Eurobest, dar si Dubai Lynx.

In ultimii ani au fost pe lista scurta a personajelor recomandate la statutul de jurat roman Bogdan Enoiu – McCann, Raluca Feher – Cap, Corina Bernschutz – Starcom,  Alina Gavrila – Gavrila si Asociatii, Dragos Grigoriu – Tempo, Zoltan Szigeti – The Group, ultimii trei fiind selectati pentru editiile 2006 si 2007 ale Eurobest si editia 2008 a Dubai Lynx.
 
”In urma cu patru ani, australianul Terry Savage, CEO al International Advertising Festival era complet lipsit de referinte cand venea vorba despre industria romaneasca de comunicare. Azi avem in spate o istorie a relationarilor fericite, respect si incredere. A fost un demers de lobby dificil, de ale carui roade ne bucuram astazi nu doar noi, ca indivizi, dar si comunitatea”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatorul Scolii Alternative de Gandire Creativa si reprezentantul local al IAF.

Eurobest este cel mai complex si mai competitiv context dedicat problematicii comunicarii europene, activ din 1988 sub identitatea unei competitii acerbe si dublat din 2008 de consistenta informationala a unui festival cu seminarii de tinuta. La lista categoriilor traditionale de pana acum se adauga din 2008 designul, care va fi evaluat si la Eurobest. 

Acesta va avea loc la inceputul lui decembrie in Suedia, la Stockholm, in cartierul publicitarilor –  zona cu cea mai mare densitate de agentii valoroase pe metru patrat.

Bucuresti, 19.08.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.