Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Posta Romana demareaza o noua campanie de comunicare

pentru promovarea serviciului de transfer de bani online

Poşta Română împreună cu Tempo Creative Services, dezvoltă cea mai nouă campanie publicitară pentru comunicarea serviciilor financiare de transfer de bani oferite de către instituţie. Campania se desfăşoară pe parcursul lunilor decembrie 2008 – ianuarie 2009 şi va beneficia de suport pe  TV, print şi internet. “Poşta Română este o companie cu tradiţie când vorbim despre transferul de bani. Instuţia se concentrează pe dezvoltarea continuă a serviciilor financiare pentru a răspunde în mod eficient cerinţelor clienţilor noştri. Portofoliul de servicii şi facilităţi oferite de către Poşta Română se extinde în mod constant pentru a acoperi o paletă largă din nevoile clienţilor. Un exemplu în acest sens este  mandatul online prin care se pot  trimite sume nelimitate de bani care ajung la destinatar în maxim o oră din momentul expedierii.  Campania de comunicare recent dezvoltată subliniază legătura emoţională pe care clienţii au dezvoltat-o de-a lungul timpului cu Poşta Română”, a declarat Mihaela Heksch –  Director Executiv Comercial, Poşta Română.

Conceptul creativ al campaniei se concentrează pe ideea că Poşta Română este o companie cu o încărcătură emoţională profundă pentru fiecare dintre clienţi, iar orice accesare a serviciilor actuale ale Poştei reprezintă mai mult decât o simplă tranzacţie. Mesajul campaniei – “Transfer de bani. Si un pic mai mult.” – subliniază acastă idee într-un mod simplu şi original. In spotul TV sunt accentuate beneficiile oferite de serviciul mandat online: rapiditate si simplitate. Este prezentată povestea unui adolescent care, pentru plăcerea de a revedea angajata de la ghişeul Poştei, îşi creează pretexte, trimiţându-şi singur bani şi alergând dintr-un oficiu poştal în altul să-i ridice.

Spotul TV a fost filmat la Braşov şi Constanţa pe parcursul a două zile, sub coordonarea Mitra Film/Abis Studio. Regia şi imaginea au fost semnate de Roberto Bado – regizor şi Tudor Lucaciu – DOP.

“Filmarea spotului, pentru care aveam dedicată doar o zi, a decurs excelent. Aveam nevoie de o zi însorită, însă în drum spre Braşov a început cea mai frumoasă ninsoare din lume, cu fulgi cât nişte pene de gâscă. Era ca în poveşti, dar era exact ce nu ne trebuia. Aşa că filmarea s-a împărţit în două zile, o parte la munte şi cealaltă la mare. Dar a fost mai bine aşa, nu ne-am grăbit şi totul a ieşit exact cum ne doream. Ar mai fi de adăugat ca băieţelul a fost incredibil, a jucat fantastic, deşi are numai 14 ani.” declară Alina Roşioreanu, copywriter pe acest proiect.

Echipa Tempo Creative Services este  formată din: Mihai Fetcu – Senior Art Director, Alina Rosioreanu – Copywriter, Adrian Preda – Creative Director, Alina Voicu – Account Executive, Diana Stancu – Account Director, Aura Toma – Client Service Director, Mihaela Stanoiu – Strategy Development Director, Alina Tudor – Video Production Executive.

Echipa Poşta Română: Irina Purcaru – Sef Departament Marketing, Luminita Axintescu – Sef Serviciu Imagine.

Bucuresti, 17.12.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.