Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Portoroz via AdBreak

IQads si Orange au sarbatorit reusita agentiilor romanesti la Golden Drum 2007 in cadrul celei  de-a 18-a editii AdBreak. Avand cele mai multe lucrari inscrise, doi reprezentanti in juriu, castigand premiul de agentia anului, Romania a dominat festivalul din acest an.

Dezbateri de la eveniment – download 

 

Reprezentantii Romaniei in juriul festivalului au explicat rolul tarii noastre la Golden Drum si ne-au oferit detalii despre munca depusa pentru a realiza lucrarile inscrise si castigatoare. Adrian Botan, Creative Director McCann-Erickson, membru al juriului Ad Campaigns, este de parere ca „Romania este un motor al festivalului Golden Drum, un motor foarte important prin calitate de lucrari, prin numar de lucrari inscrise, investitie, materiale, efectiv, participanti etc”.

„E randul nostru. De trei ani Romania domina festivalul. Leo Burnett a fost aproape de a castiga titlul de agentia anului in 2004, pentru ca in 2005 sa-si ia revansa, iar McCann este agentia anului in 2006. E clar. E timpul nostru. Nu stiu cat o sa tina. Dar sper ca macar vreo 2 ani”, declara Mihai Coliban, Creative Director Lowe&Partners, membru al juriului pe sectiunea TV, Press, Outdoor, Design&Art Direction and Radio.

Din perspectiva castigatorilor premiului Golden Rose (trofeul acordat agentiei anului), Bogdan Enoiu, Director General McCann-Erickson, si Stefan Iordache, Managing Partner Leo Burnett&Target, au discutat despre competitia veche dintre agentiile lor. „McCann si-a dorit mai mult decat noi anul acesta. Competitia e buna. Imbucurator este ca in acest an ea nu a mai fost numai intre Leo si McCann. Acum doi-trei ani mi se parea dificil sa te bati pentru primul loc in conditiile in care erau numai doi in joc. Acum e sanatos pentru piata. Va creste si asta ne va motiva si pe noi sa castigam la anul”, declara Stefan Iordache.

„Stefan a facut o treaba foarte buna. Ce e mai important este ca s-a batut cu noi. Competitia dintre noi a ridicat Romania pe primul loc”, este de parere Bogdan Enoiu.

Bucuroase pentru castigurile lor din acest an, Odyssey si Papaya Advertising au fost reprezentate la AdBreak de Valentin Suciu si Robert Tiderle. Dupa cum au declarat cei doi, pentru ei creatia se va supune intotdeauna eficientei.

„Vrem sa mai participam si anul viitor, vrem sa ne convingem clientii sa aprobe lucruri cat mai bune. Dar castigarea unui premiu nu te ajuta decisiv in felul in care faci business. Este extraordinar sa castigi, dar deciziile de afaceri ale clientilor nu pot fi influentate chiar atat de usor”, ne-a spus Valentin Suciu – Creative Director la Odyssey.

„La Papaya, advertisingul este un business, trebuie sa faca bani pentru client, trebuie sa faca bani pentru noi. Daca totul iese bine la sfarsit si lucrarea ia si premii, atunci este perfect. Dar s-ar putea sa fie abordarea gresita pentru o agentie independenta sa se gandeasca din prima la premii. Noi trebuie sa livram rezultate inainte”, a declarat Robert Tiderle – Creative Director Papaya Advertising.

Participantii la eveniment, gazduit si de aceasta data de Music Club, au putut sa isi satisfaca toate curiozitatile legate de Golden Drum prin intermediul servetelelor cu intrebari si cu ajutorul lui Mihai Anton, moderatorul evenimentului.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Kiss FM, HotNews.ro si de Grupul de Presa Catavencu, prin Cotidianul si 24-FUN.

Bucuresti, 13.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.