Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Poiana aduce un plus de inspiratie de la Ogilvy&Mather

Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recentă campanie de comunicare pentru Poiana, marca locală de ciocolată aflată în portofoliul Kraft Foods România. Campania se va derula în mass-media pe TV, outdoor, presă şi va fi susţinută printr-o serie de materiale de promovare la punctul de vânzare.

Dupa 2010, care a însemnat pentru Poiana readucerea în prim plan a valorilor recunoscute ale mărcii – familie, bucuria de a fi împreună cu cei dragi, optimism, bună dispoziţie – anul acesta a venit momentul ca brandul să facă un pas mai departe, prin sublinierea rolului ciocolatei în familie: Poiana nu mai este doar o prezenţă constantă în viaţa familiei, ci ingredientul care transformă situaţiile cotidiene obişnuite în experienţe plăcute, surprinzatoare, amuzante, pentru a aduce un zâmbet pe chipul celor dragi.

„Dacă anul trecut Poiana se regăsea în mijlocul familiei, vibrând în ritmul bucuriei din fiecare moment împărtăşit, acum, aducând un plus de inspiraţie, ciocolata Poiana colorează şi reinventează toate aceste momente.

Noua campanie ce debutează cu spotul “Floarea” sugerează faptul că bucuria şi distracţia nu sunt condiţionate de anumite locuri, sau circumstanţe speciale, ori de personaje extravagante; tot ce îţi trebuie pentru a te simţi bine este prezenţa celor dragi şi un pic de … inspiraţie.” – a declarat Catalin Georgescu, Copywriter Ogilvy&Mather.

„Poiana este cea mai puternică marcă locală de ciocolată. Noua campanie “Inspiraţie de la Poiana” face parte din strategia Poiana de a întări poziţionarea mărcii în jurul contextului de familie, atribuind ciocolatei un rol central în viaţa de zi cu zi. Poiana devine astfel ingredientul care aduce un strop de inspiraţie pentru a transforma momentele obişnuite din familie în clipe deosebite, cu un plus de bucurie.“ (Anca Romila – Brand Coordinator Poiana)

Echipa Ogilvy&Mather ce a realizat aceasta campanie este formata din: Aura Sorescu – Group Creative Director, Radu Zaharescu – Art Director, Catalin Georgescu – Copywriter, Oana Boghici – AV Producer, Anca Nita – Senior Account Manager, Mihaela Vasilescu – Account Executive.

Din partea Kraft Foods, proiectul a fost coordonat de Simona Potecu – Marketing Director, Andreea Cotlarciuc – Senior Brand Manager Chocolate Category, Anca Romila – Brand Coordinator Poiana şi Anca Tiron – Assistant Brand Manager Poiana.

Spotul a fost realizat în colaborare cu casa de productie Saga Film, în regia lui Kostas Maroudis, iar vizualul campaniei de print a fost realizat de fotograful Ciprian Tantareanu.

Bucuresti, 27.04.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.