Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Plus al treilea magazin în Bucuresti

Plus, divizie a grupului german Tengelmann, îsi continuă strategia de expansiune pe piaţa românească. Compania a investit până acum în România peste 50 de milioane de Euro si a stabilit peste 1.000 de parteneriate cu furnizorii români.

Plus deschide al treilea magazin de tip discount în Bucuresti. Noul magazin de proximitate Plus, situat pe strada Turnu Măgurele nr. 230-232, sector 4, constituie o investiţie de 1,6 milioane de Euro si are o suprafaţă de 1.500 mp, din care 1.200 mp suprafaţă de vânzare si 300 mp spaţii aferente. Construcţie de tip „freestander”, magazinul respectă un format standard si dispune de 102 locuri de parcare.

„Deschiderea celui de-al treisprezecelea magazin Plus în România este un prilej de bucurie pentru noi, întrucât este o confirmare a strategiei noastre de expansiune la nivel naţional care va continua, de altfel, în următorii 4 ani în toate orasele cu peste 30.000 de locuitori”, a afirmat Uwe Klostermann, Director General Plus Discount România.

Plus oferă o gamă de aproximativ 1.000 de produse, incluzând atât produse alimentare de bază, legume și fructe proaspete, carne proaspătă în regim de autoservire, produse refrigerate si congelate, cât si produse nealimentare tip 1 (detergenţi, cosmetice si hrană de animale). Pe lângă aceste produse de calitate superioară, clientul beneficiază săptămânal de o ofertă variată de produse nealimentare tip 2, gamă în care sunt cuprinse articole de uz casnic, electrice si electrocasnice. Aproximativ 80% din produsele comercializate provin de pe piaţa autohtonă.

„Dezvoltarea rapidă a reţelei Plus în România este susţinută de filosofia noastră de a oferi consumatorilor produse marcă Plus si produse premium la preţuri permanent mici si de a stabili parteneriate cu agenţii economici locali”,  a adaugat Uwe Klostermann.

În primele luni de activitate din 2005, mărcile industriale au avut o pondere de 57% din cifra de afaceri totală, produsele Premium 20%, iar produsele marca Plus 28%. În perioada de referinţă, noiembrie si decembrie, ponderea vânzărilor diferitelor grupe de produse a fost de 50% sortiment uscat, 19.5% produse proaspete, 17.5% produse nealimentare tip 2, 13% legume/fructe.

Dispunând de peste 37.600 de angajaţi în 9 ţări europene, Plus a înregistrat în anul financiar 2004/2005 o cifră de afaceri de 8.5 miliarde de Euro.

În România, Plus s-a lansat oficial în noiembrie 2005, în prezent numărând 13 magazine în următoarele orașe din ţară: București – 3 magazine (Crângasi, Militari si Turnu Măgurele), Bacău, Sibiu, câte 2 magazine si câte un magazin în fiecare dintre următoarele orașe: Bistriţa, Deva, Gherla, Mioveni, Orăștie și Târgoviște. Compania intenţionează să deschidă până la sfârșitul anului 2006 alte 28 de magazine.

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.