Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pleon Graffiti comunica pentru cele doua marci de lux distribuite de Chronolink

în România: Rolex şi Mikimoto

Chronolink a ales serviciile de PR ale agenţiei Pleon Graffiti pentru promovarea celor două mărci de lux pe care le distribuie în exclusivitate în România – Rolex şi Mikimoto. Colaborarea dintre cele două companii a început cu realizarea de către Pleon a unui plan de comunicare corporate şi brand PR pentru Chronolink şi marca Rolex. Din luna mai, Chronolink a început să distribuie în România şi prestigioasa marcă Mikimoto, pentru care agenţia va dezvolta o strategie de PR dedicată.
Serviciile oferite de Pleon Graffiti pentru compania Chronolink includ organizarea de evenimente pentru presă, managementul relaţiei cu presa, suport pentru proiectele de responsabilitate socială ale companiei (precum implicarea Rolex şi Chronolink ca sponsor la Festivalul Brazilor 2006), consultanţă pentru proiectele de sponsorizare.
“Sunt convins că echipa Pleon Graffiti va juca un rol important în comunicarea business-ului nostru din România. Împreună vom introduce publicului român brand-urile Rolex şi Mikimoto, şi echipa de PR va avea parte în curând de o nouă provocare, legată de noile brand-uri pe care le vom adăuga în portofoliul  Chronolink”, declară Loucas Ellinas, Managing Director Chronolink.

Despre Chronolink
Compania Chronolink a fost fondată în anul 2004, având acţionariat grecesc, şi este astăzi unic distribuitor în România al mărcilor Rolex şi Mikimoto. Echipa de conducere Chronolink are o vastă experienţă în industria mărcilor de lux, bazată pe afacerile similare dezvoltate în ţări precum Cipru, Grecia, Liban. Portofoliul echipei de conducere numără branduri de prestigiu global din domeniul auto (Subaru), al ceasurilor de lux (Rolex) şi bijuteriilor (Mikimoto).

Despre Pleon Graffiti
Pleon Graffiti este divizia de PR a agenţiei Graffiti BBDO, afiliată din ianuarie 2006 la Pleon, cea mai mare reţea europeană de relaţii publice, parte din reţeaua Brodeur/Pleon Worldwide şi parte a Omnicom. Echipa Pleon Graffiti numără 16 specialişti în PR, care furnizează clienţilor agenţiei servicii de corporate PR, brand PR, managementul situaţiilor de criză, servicii de comunicare pentru managementul schimbării şi public affairs. Printre clienţii agenţiei se numără Pepsi, Automobile Dacia, Renault Nissan, Allianz-Tiriac Pensii Private, Henkel, Wrigley, Scandia Sibiu, Schlumberger, Egger.

Bucuresti, 17.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.