Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PLEON Graffiti aduce Gradina Zoologica pe Internet

Agenţia PLEON Graffiti a conceput si lansat în premieră absolută pentru România proiectul Digital Zoo, destinat în special copiilor şi iubitorilor de animale. Realizat în parteneriat cu UPC România, Animal Planet şi Grădina Zoologică Bucureşti, acest program se bazează pe un concept educaţional inovativ prin care ştiinţa este adusă mai aproape de public, prin intermediul Internetului.

Proiectul îmbină doua aspecte esenţiale: pe de o parte, componenta educaţională specifică oricărei vizite la Zoo şi accesul facil la informaţie, pe de altă parte entertainment de calitate, componenta specifică Internetului. Astfel, iubitorii de animale de toate vârstele pot urmări în timp real din faţa calculatorului animalele preferate, pe adresa www.digitalzoo.kappa.ro. Digital Zoo transmite live cu 7 camere montate in 4 amplasamente, spune povestea fiecărui animal, caracteristicile speciei din care provine, şi multe alte informatii inedite.

„Este unul dintre cele nebune proiecte pe care le-am realizat. Nu am pornit de la un brief, ci de la o idee: într-o presă colorată dominată de celebrităţi de toate felurile, cum ar fi să creăm o campanie cu nişte celebrităţi autentice. Luna e o tigroaică sexy care a dormit în apartament câteva săptămani. Gina şi Vasilică sunt o familie de urşi despre care s-ar putea scrie o telenovelă (adăugând în scenariu fraţii urşi de la Zărneşti). Ştiam că poveştile lor – şi ale celor peste 1800 de animale din Grădina Zoologică Bucureşti, pot constitui în acelaşi timp divertisment şi suport educaţional. Însă pentru a reuşi să spunem aceste poveşti publicului larg, aveam nevoie nu de sponsori, ci de parteneri. UPC România, Grădina Zoologică Bucureşti şi Animal Planet au susţinut dincolo de orice dificultăţi acest proiect, şi le mulţumim pentru această colaborare (incluzând momentul montării camerelor de filmat în cuşca tigrului). Cât despre un prim feedback de la public, e suficient să spunem că în doar 4 zile am strâns peste 340.000 de vizionări pe site” declară Mircea Tomescu, Managing Director PLEON Graffiti.

Digital Zoo continuă platforma educaţională a UPC în România, care include recent lansatele programe de televiziune educaţionale: Da Vinci Learning şi JimJam (dedicat copiilor), dar şi proiectul Internet Safety, care are rolul de a educa copiii cu privire la siguranţa pe Internet şi care constituie un instrument util şi prietenos prin care aceştia şi părinţii lor pot învăţa lucruri importante pe această temă.

Bucuresti, 28.09.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.