Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Plata facturilor si deschiderea de depozite bancare on-line au crescut cu 160% volumul tranzactiilor

prin internet banking la BCR

· BCR a înregistrat în 2010 cea mai rapidă creştere din piaţă a volumelor tranzacţionate prin internet banking

Banca Comercială Romană (BCR) a primit, în cadrul Galei Premiilor ONLINE BANKING premiul pentru „cea mai rapidă creştere a volumelor tranzacţionate prin internet banking în 2010” datorită majorării cu 160% faţă de anul 2009.

„Observam o migrare constantă a tranzacţiilor bancare dinspre numerar către canalele directe (internet, telefon şi echipamente self-service banking). Clienţii accesează tot mai mult serviciile bancare prin canale directe şi nu mai fac doar vizualizări de solduri ci au ajuns chiar la un nivel mai complex şi diversificat de operaţiuni: transferuri, ordine de plată, chiar deschideri de depozite,” a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Management Canalele Retail în cadrul BCR.

În ceea ce priveşte tipurile de operaţiuni efectuate prin intermediul serviciului de internet banking, primează în continuarea plăţile de facturi pentru utilităţi, servicii de televiziune şi telefonie. O tendinţă îmbucurătoare este vizibilă la constituirea de depozite bancare prin internet banking. Numărul acestora s-a dublat în 2010/2009, iar valoarea lor s-a triplat 2010/2009, atingând la finalul 2010 un cuantum total de peste 2,75 miliarde RON.

„Succesul nostru s-a datorat bonusului de dobândă acordat la deschiderea de depozite prin internet banking precum şi diversificării tipurilor de operaţiuni realizate de client prin intermediul canalelor directe” a adăugat Bogdan Octavian Marin.

Tendinţa de creştere a numărului de tranzacţii efectuate prin canale directe este vizibilă şi în primul trimestru al anului 2011, când numărul tranzacţiilor prin serviciul de internet banking al BCR aproape s-a dublat faţă de perioadă similară a anului trecut, depăşind valoarea de 1,50 milioane de tranzacţii online. În perioadă Sărbătorilor de Paşti, BCR a înregistrat o creştere cu 63% a numărului tranzacţiilor prin Click 24 Banking şi de 2,5 ori a valorii tranzacţiilor faţă de perioadă similară din 2010. Doar în Săptămâna Mare, valoarea totală a operaţiunilor efectuate (18.04-24.04.2011) a fost de circa 400 milioane lei.

Bucuresti, 03.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.