Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Plant an App a încheiat cu succes cea mai mare campanie de finanțare din istoria SeedBlink: 720.000 de euro, cu investiții record înregistrate în doar trei ore de la listarea publică

Bogdan Lițescu, fondator și CEO Plant an Appan Lițescu

Plant an App, startup specializat în tehnologie low-code, anunță închiderea campaniei de equity crowdfunding de pe platforma SeedBlink, la doar o zi de la deschiderea acesteia. Startup-ul a obținut finanțarea vizată într-un timp record. Obiectivul de campanie a fost atins în doar două ore de la lansare. Per total, Plant an App a ajuns la angajamente de investiție în valoare totală de 720.000 de euro.

Prin intermediul listării pe SeedBlink, Plant an App a ajuns la suma de 600.000 de euro, dintre care 250.000 euro reprezintă investiția strânsă în pre-campanie, unde au investit membrii Elite și Classic ai rețelei, iar 120.000 euro sunt investiții dintr-o altă campanie derulată de Plant an App pe platforma Republic.co din Statele Unite ale Americii. În primele trei ore de la deschiderea publică a campaniei, a fost strânsă suma de 350.000 de euro. După listarea publică, startup-ul viza investiții de 250.000, target atins în primele două ore și depășit cu 100.000 de euro în următoarea oră.

„Suntem extrem de încântați de această reușită și, în egală măsură, recunoscători pentru încrederea acordată de investitori. În primele ore de la lansarea publică, am atins maximul de finanțare, cu o investiție totală de 720.000 de euro. Miza noastră inițială a fost de 500.000, însă am depășit cu succes acest target, într-un timp record: trei ore. Vom folosi acești bani pentru extinderea în ceea ce privește eforturile noastre de sales și marketing, dar și pentru dezvoltarea platformei”, a explicat Bogdan Lițescu, fondator și CEO Plant an App.

Bogdan Lițescu, fondator și CEO Plant an Appan Lițescu
Bogdan Lițescu, fondator și CEO Plant an App

Datorită interesului mare din partea investitorilor înregistrați pe platformă, Plant an App a decis să majoreze suma maximă la 720.000 de euro, cu 100.000 de euro în plus față de cea stabilită inițial, în aceleași condiții.

Listarea Plant an App a fost cea mai mare campanie derulată pe platforma SeedBlink până acum, cu cel mai mare număr de investitori privați care au depus angajamente. Aproximativ 100 de investitori înregistrați pe SeedBlink și-au arătat susținerea. Un avantaj a fost că cei interesați au avut timp să studieze oportunitatea de investiție în Plant an App de o săptămână, în perioada de pre-listare privată adresată membrilor Elite & Classic de pe SeedBlink. Pre-campania a fost derulată în perioada 5 – 11 ianuarie.

În această campanie este prima dată când se folosește un instrument de tip SAFE într-o finanțare SeedBlink, instrument de tip convertible note, specific startup-urilor din Silicon Valley, dezvoltat de Y Combinator.

„Ceea ce s-a întâmplat la listarea Plant An App pe SeedBlink confirmă forța comunității noastre de investitori și implicit că SeedBlink a devenit o verigă importantă de finanțare a companiilor tech disruptive, nu doar din România – suntem deja la al patrulea start-up internațional susținut cu succes, facilitând finanțări de aproape 10 milioane de euro prin intermediul platformei noastre”, a declarat Andrei Dudoiu, co-fondator și CEO SeedBlink.

SeedBlink este cea mai mare platformă de equity crowdfunding, din punct de vedere al sumelor tranzacționate și a numărului de investitori, din regiunea Europei de Sud-Est. Comunitatea în plină expansiune a SeedBlink se află în centrul succesului platformei, alături de selecția de startup-uri din tehnologie fondate de echipe pasionate, cu idei inovatoare, impact social real și potențial de scalare internațională.

Prin acest demers, Plant an App își propunere extinderea eforturilor de sales și marketing, inclusiv prin creșterea echipei cu Growth Marketers și Business Developments Representatives. Mai mult, startup-ul va continua să îmbunătățească experiența în platformă a clienților și, în egală măsură, va crește echipa de product development. Plant an App își propune și să se implice în formarea viitorilor ingineri de low-code odată cu înființarea Low-Code Academy prin intermediul căreia urmează să implementeze programe de învățare online & offline.

Plant an App mai derulează în prezent o campanie de equity crowdfundig pe platforma Republic.co, din Statele Unite ale Americii. Aici pot participa în egală măsură și investitori din România.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.