free download 78 travel guides written by experts

Piticii de pe creier treziti de Amigo

Ne-am trezit de dimineata anul acesta. Pentru ca am luat o gura de cafea Amigo. Si am lansat o campanie de repozitionare pentru brand. Am plecat de la “mostenirea” bogata a acestuia, tradusa intr-un grad ridicat de notorietate si loialitate in randul targetului, si ne-am propus sa dam brandului o personalitate distincta, sa il intinerim.
Avem un brand de cafea instant, cafea naturala, care se prepara intr-o clipa si are un gust ametitor dar care, dincolo de aceste benificii, aduce consumatorului ceea ce are nevoie zi de zi. Ne adresam unui target care traieste zilnic o viata plina de provocari (adultii la 30 de ani) si care are nevoie sa obtina calitate si efect maxim in timp scurt. Cu alte cuvinte, are nevoie de acea energie a mintii, instantanee, care il face sa isi maximizeze potentialul si sa performeze.

De aici repozitionarea centrata pe atributul primordial al cafelei – de energizare, si mesajul cheie: energizarea mentala te revigoreaza si te face sa gandesti mai eficient. Toate acestea s-au tradus in noua campanie prin executii de print si TV.

{mosimage}“Ideea de la care am pornit e ca in mintea fiecaruia se ascunde o lume fantastica, pe care am incercat sa ne-o imaginam prin aceasta campanie. Cand tu esti obosit sau lipsit de energie si nu te poti concentra, si personajele din aceasta lume se simt la fel. Ca sa le re-energizezi, tot ce iti trebuie e o cafea Amigo“, spune Anca Baciu, Copywriter Odyssey.

Pregatirile pentru filmare au implicat o echipa complexa, in care un rol foarte important l-au jucat designer-ul de costume si scenograful. A fost o adevarata provocare pentru toata lumea sa isi imagineze acest univers fantastic pana in cele mai mici detalii, mai ales ca la inceput viziunile pareau a fi destul de diferite. Pana la urma, castigator a fost stilul retro-futuristic, din care sunt inspirate atat decorul, cat si costumele.

Cat despre filmarile pentru spotul TV, toata echipa s-a amuzat de piticii in rol de “neuroni”. S-a filmat intr-o zi foarte calda de vara, iar piticii purtau costume groase si incercau sa se racoreasca la ventilatoarele aduse pe in studio. Tot o gura de cafea Amigo i-a ajutat!

Echipa Odyssey: Ilinca Apetrei, Gloria Tanase (Client Service) ; Dan Panaitescu, Anca Baciu (Creatie); Ileana Sebe, Anca Iuhas (Strategie).   
Din partea Amigo – Eduard Ciocirlan (Marketing Manager) si Adina Carata – (Marketing Executive) s-au implicat in dezvoltarea proiectului.

Bucuresti, 04.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *