Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pirelli a atins un numar record de omologari pentru anvelopa P Zero

pirelli

la Geneva: 380 in total, o crestere cu peste 90 in comparatie cu 2013

Cinturato P7 in centrul atentiei: anvelopa a fost aleasa in echiparea de origine pentru 170 de modele in doar cinci ani

Ferrari California T, Lamborghini Huracan si McLaren 650: fiecare model este chipat cu anvelope dezvoltate special de Pirelli pentru a corespunde carateristicilor unice si performantelor exceptionale

Pirelli expune in cadrul editiei cu numarul 84 a Salonului Auto de la Geneva aplicatiile tehnologiilor sale personalizate, profitand de prezentarea oficiala a celor mai asteptate modele sport, echipate cu anvelope P Zero si Cinturato concepute special pentru fiecare model.

Fiecare model beneficiaza de cele mai potrivite anvelope care sa ii puna in evidenta caracteristicile si performantele, fiind concepute personalizat de expertii Pirelli in stransa colaborare cu inginerii fiecarei marci. Este cazul noilor modelele Ferrari California T, Lamborghini Huracan si McLaren 650, dar si al unor modele deja lansate de constructorii Audi, BMW, Jaguar si Mercedes.

Aceste anvelope au fost testate si omologate chiar de cei care au proiectat vehiculele respective, fiind caracterizate printr-o denumire specifica aplicata pe flanc si care functioneaza ca un insemn de recunoastere pentru a putea identifica corect anvelopele potrivite atunci cand se pune problema inlocuirii celor de prima echipare. Acest concept a fost imbratisat de toti constructorii premium, care sunt in permanenta in cautarea unor anvelope avansate tehnologic care sa se adapteze cat mai bine sistemelor de control al tractiunii si sa contribuie la confortul oferit de modelele de top.

Luand in considerare modelele echipate cu Pirelli prezentate la Salonul Auto de la Geneva, anvelopa P Zero a atins 380 de omologari din 2007, iar aceasta inseamna ca in doar sapte ani, inginerii Pirelli au conceput si dezvoltat 380 de versiuni diferite ale modelului P Zero: o anvelopa personalizata in functie de exigentele tuturor modelelor din segmentul premium si prestige.

Al doilea model de anvelopa Pirelli ce a atins un numar record de omologari este Cinturato P7, care in cei cinci ani de existenta a atins 170 de omologari. Fiecare versiune omologata este perfect adaptata nevoilor individuale ale respectivului model, ceea ce presupune ca nu mai este corect sa vorbim de o singura anvelopa P Zero sau Cinturato in echiparea de origine, ci de o familie de anvelope din care au derivat numeroase versiuni speciale, dezvoltate specific pentru modelele pe care sunt montate.

Dintre cele mai recente noi modele echipate cu anvelope Pirelli sunt prezente la Salonul Auto de la Geneva: Audi TT, S1 si S3 Cabriolet, ultima generatie BMW X5, Mercedes C Class si S600, precum si modelele Jaguar F Type, XFR si XJR. In ceea ce priveste segmentul prestige, cele mai asteptate modele de la salon sunt echipate cu anvelope Pirelli personalizate: Ferrari California T, Lamborghini Huracan si McLaren 650S.

PESTE 380 DE VERSIUNI ALE ANVELOPEI P ZERO

Caracteristicile de baza al modelului P Zero sunt tinuta de drum extraordinara in linie dreapta, dar si in curbe, standardele ridicate de siguranta datorita distantelor reduse de franare pe carosabil ud si uscat, manevrabilitatea si confortul. P Zero are in compozitia benzii de rulare si a talonului particule speciale care asigura in acelasi timp o experienta placuta la volan si performante sportive. Profilul benzii de rulare garanteaza o aderenta maxima pe suprafete ude, datorita celor trei canale longitudinale largi, si optimizeaza confortul sonor in acelasi timp, profilul asimetric asigurand o uzura uniforma. Structura anvelopei P Zero limiteaza orice deformare a profilului chiar si la viteze foarte ridicate (pana la 370km/h).

In prezent P Zero este disponibila intr-o gama de dimensiuni de la /50 la /25, pentru jante intre 17 si 21 inch.

CINTURATO P7: UN PUNCT DE REFERINTA IN SECTORUL PREMIUM

Cinturato P7 – prima anvelopa ecologica Pirelli de inalta performanta pentru masini cu motoare de capacitate medie si mare – a fost dezvoltata incontinuu in colaborare cu cei mai importanti producatori de automobile. In foarte scurt timp Cinturato P7 a ajuns lider de piata in acest segment si a castigat mai multe teste internationale. In plus, Cinturato P7 are un impact scazut asupra mediului datorita ranforsarilor si polimerilor speciali, care duc la o greutate scazuta comparativ cu orice anvelopa de referinta din aceasta categorie.

Mai mult, Cinturato P7 a redus rezistenta la rulare cu 20%, ceea ce inseamna emisii de CO2 mai reduse, dar si un consum de combustibil redus cu 4,2%. Profilul asimetric al benzii de rulare, care asigura un maximum de siguranta pe suprafete ude si in viraje, are un zgomot mai redus cu 30% in comparatie cu orice anvelopa de referinta din aceasta categorie.

Designul sofisticat inseamna si ca uzura anvelopei Cinturato P7 este uniforma, iar performanta ramane constanta pe toata durata de viata a pneului.

PNEUL P ZERO SPECIAL CREAT PENTRU „URAGANUL” LUI LAMBORGHINI

Pirelli a dezvoltat un pneu special P Zero pentru noul Lamborghini Huracan. Cel mai nou supercar iesit pe portile fabricii din Sant’Agata beneficiaza de pneuri P Zero special dezvoltate pentru el ca echipament de origine, in dimensiunile 245/30ZR20 pe fata si 305/30ZR20 pentru rotile din spate.

Aceasta abordare personalizata confirma faptul ca pneurile Pirelli pot raspunde perfect fantasticelor performante ofeite de Huracan, supercarul fiind capabil sa accelereze pana la 100km/h in doar 3,2 secunde, si sa atinga o viteza maxima pe sosea de peste 325 km/h.

Dezvoltarea acestor pneuri speciale P Zero, marcate cu un L pe flancuri pentru a ilustra brandul pentru care au fost construite, a constat in utilizarea tehnologiilor derivate din Formula 1.

Mai mult, gratie utilizatrii compozitiei derivata din motorsport, tinuta de drum si aderenta au crescut cu 7% comparativ cu precedenta generatie P Zero: o noua dovada suplimentara al procesului de evolutie continuu si constant in cadrul gamei de produse Pirelli.

In particular, inginerii Pirelli au lucrat indeaproape cu colegii de la Lamborghini pentru a optimiza profilul pneurilor, care ofera o pata de contact mai mare pe parcursul virajului si o mai buna distributie a presiunii pe suprafata drumului, asigurand o stabilitate imbunatatita in orice conditii de utilizare.

Desigul asimetric, subliniat de un flanc extern cu blocuri mari de profil, permite stabilitatea optima in condusul sportiv, reducand distantele de franare cu 5% multumita utilizarii noilor compozitii. Partea interna, cu mai multe caneluri, a fost desenata pentru a ajuta la punerea unei puteri mai mari la drum in ceea ce priveste tractiunea. Aceasta evolutie reduce patinarea si asigura o aderenta perfecta intre pneu si suprafata drumului, imbunatatind siguranta: obiectivul principal pentru Pirelli in fiecare noua evolutie.

FERRARI SI PIRELLI: PNEURILE P ZERO DE PE CIRCUIT PE STRADA

Industria auto in ansamblul sau se inspira din lumea Formulei 1. Dar nicaieri acest lucru nu este mai evident decat la Ferrari: inclusiv pneurile care echipeaza ultimul model din Maranello. Ferrari California T, una dintre cele mai asteptate masini la Salonul Auto de la Geneva, este echipata cu pneurile Pirelli P Zero ca echipare de origine.

California detine particula „T” in numele sau datoria motorului turbo, care in spriritul noilor regulamente din Formula 1 reduce consumul de carburant cu 15%. Pirelli s-a bazat de asemenea pe propria experienta de unic furnizor in cea mai importanta competitie din lumea sporturilor cu motor in dezvoltarea pneului special pentru masina ca utilizeaza know-how-ul din Formula 1, dar cu o plaja mai mare de utilizare si o arie mai larga.

Noile pneuri, care se disting prin marcajul „F01” de pe flancuri, sunt disponibile la dimensiunile de 19 si 20 inch. In timpul dezvoltarii acestor pneuri unice P Zero, inginerii Pirelli s-au concentrat in particular pe compozitii cu scopul de a reduce supraincalzirea lor si asupra materialelor interne, cu scopul de a optimiza distrbutia diverselor forte. Rezultatul acestei munci a dus la reducerea rezistentei la rulare cu 10-15%

O alta prioritate o reprezinta structura anvelopei, care a fost creata inca din start pentru a se adapta singura cat de mult posibil la avansul tehnic al modelului produs de Ferrari, in special la noile amortizoare, dar fara a compromite confortul sau experienta sportiva care sunt esentiale la constructorul italian. Interactiunea perfecta dintre noul sistem de directie si pneuri a dus la obtinerea unui condus mai reactiv, in special pe drum, unde pneurile P Zero contribuie la o distanta de franare nu mai mare de 34 de metri.

FULGERUL ITALIAN SUB NOUL MCLAREN 650S: PIRELLI P ZERO

Parteneriatul tehnic dintre Pirelli si McLaren Automotive a facut un pas important inainte prin lansarea noului McLaren 650S. Cea mai noua prezenta in gama McLaren Automotive debuteaza la cea de-a 84-a editie a Salonului Auto de la Geneva si va fi echipat exclusiv cu pneuri speciale Pirelli.

McLaren 650S este echipat standard cu pneuri Pirelli P Zero Corsa – 235/35 R19 pe fata si 305/30 R20 pe spate. La fel ca si in cazul 12C si 12C Spider, munca de dezvoltare a dus la o noua evolutie a pneului P Zero Corsa Asimmetrico, denumit „MC1”, special dezvoltat pentru a se potrivi caracteristicilor lui 650S.

Profilul asimetric al pneurilor fata de pe McLaren 650S optimizeaza performantele aerodinamice si cu noul design al flancului, coeficientul aerodinamic al pneului P Zero Corsa s-a imbunatatit cu 5%. Aceasta imbunatateste consumul de carburant fara a compromite manevrabilitatea si tinuta de drum in conditii de ploaie. Munca de dezvoltare a profilului pneurilor fata a dus la cresterea rigiditatii benzii de rulare cu aproape 13%, imbunatatind performanta intregului pneu. Compozitiile utilizate de pneurile noului McLaren 650S sunt adevarate capodopere, fiind derivate din experienta Pirelli in Formula 1 si alte competitii din lumea sporturilor cu motor: o prezenta in ADN-ul companiei Pirelli de peste 100 ani.

Pirelli P Zero, un pneu special orientat spre confort si rulare zilnica, poate fi montat fara costuri suplimentare, in timp ce Pirelli a dezvoltat de asemenea si pneul de iarna Sottozero 3 pentru McLaren 650S.

PIRELLI S-A ALATURAT MERCEDES CA PARTENER DE DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGIA MOBILITATII EXTINSE

Pirelli echipeaza toate noile generatii Mercedes cu anvelope special create: A Class, CLA, noul C Class, nava amiral S Class si de asemenea ML SUV. Aceste anvelope pot fi identificate prin marcajul MOExtended de pe flancuri. Aceasta noua tehnologie, dezvoltata in comun intre inginerii Mercedes si Pirelli, combina avantajele mobilitatii extinse in urma unei pene, cu un nivel de confort sinonim cu cel al constructorului german, contribuind la economisirea de energie.

Geneva / Bucuresti, 07.03.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.