Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Piraeus Bank pretuieste gesturile frumoase

Ieri a debutat campania Piraeus Bank România ce promovează cel mai nou produs al băncii, „Oferta cu Recompensă”.

Realizată de Mather Communications, campania este o continuare a platformei de comunicare “In dialog cu tine”, lansată la începutul acestui an.  Aceasta exprimă viziunea strategică a Piraeus Bank România de a construi relaţii autentice între bancă şi clienţii săi şi importanţa consolidării relaţiei dintre oameni, nu doar dintre instituţie şi clienţi.

Noua campanie “Oferta cu Recompensă” tratează dialogul ca pe un schimb de gesturi frumoase, pentru că lucrurile bune atrag alte lucruri bune. Ideea creativă porneşte de la un insight simplu: atunci când facem gesturi frumoase, le facem mai puţin pentru rasplată, cât pentru că aşa simţim. Cu toate acestea, când gestul este remarcat şi primesti o recompensă, bucuria este cu atât mai mare.  

Piraeus Bank România, un brand loial şi empatic, preţuieste gesturile frumoase şi oferă clienţilor săi o bucurie neaşteptată: pentru fiecare an petrecut alături de Piraeus Bank, “Oferta cu Recompensă” scade costul creditului cu până la 2%.

 „Ne-am bucurat să vedem cum din colaborarea cu agenţia a iesit un produs media care ne reprezintă atât pe noi ca bancă, cât şi produsul pe care îl comunicăm pentru că este clar, uman, onest.” a declarat Carmen Oprişescu, Marketing Manager Piraeus Bank România.

“Când ai un produs care-ţi ridică la fileu ce ai de comunicat, totul merge şnur. Nu trebuie să cauţi printre rânduri acel “ceva” pe care să-l spui şi nu rişti să spui lucruri lipsite de relevanţă. Una peste alta, lucrurile s-au legat, de la debriefing pâna la duminica în care am filmat.” – Alexandra Manoila, Copywriter Mather Communications

Campania integrată va avea mesaje complementare pe canale variate: TV, radio, print şi online.

Echipa Piraeus Bank România care a contribuit la realizarea aceastei campanii este formată din: Carmen Oprisescu, Loredana Serghie, Raluca Barbu alaturi de echipa Mather Communications formată din Alexandra Manoila, Adrian Marciu, Raluca Marin, Despina Stoica, Oana Boghici.

Bucuresti, 17.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.