free download 78 travel guides written by experts

Pictas Advertising a conceput si lansat pro bono website-ul Flaim Foundation

Pictas Advertising nu se dezice succesului recunoscut prin acordarea premiilor în cadrul RoWebDesign 2009 şi crează pro bono flaimfoundation.org. Website-ul reprezintă fundaţia Flaim Foundation, care are ca scop principal înţelegerea tinerilor care apreciază sportul, şi ajută la îmbunătăţirea vieţii copiilor prin programe sportive after-school. Flaimfoundation.org a fost realizat şi lansat cu ajutorul agenţiei de advertising Pictas care şi-a oferit serviciile în mod gratuit. Website-ul se bucură de o prezenţă online deosebită, datorită elementelor cheie de design pe care le conţine.

Obiectivul principal al proiectului a fost promovarea fundaţiei Flaim Foundation, înfiinţată de Eric Flaim, olimpic la patinaj viteză împreuna cu soţia sa Marci. Pictas Design a venit cu propunerea de crearea a unui website care respectă principiile de user interface, având un design nou şi atragător cu noi simboluri reprezentative pentru cauza pe care asociaţia o susţine, precum şi atragerea unui segment cât mai larg de public şi participanţi.

Pe lângă programele sportive desfăşurate şi dezvoltate de Flaim Foundation, organizaţia şi-a extins scopul de ajutorare şi se adresează în special tinerilor, dar şi celorlalte categorii de vârstă, în speranţa că va ajuta la îmbunătăţirea vieţii din punct de vedere fizic şi psihic prin intermediul sportului. Fiind o fundaţie non-profit, Flaim Foundation a încercat să-şi găsească parteneri care să-i ajute în realizarea şi implementarea unui website. Pictas Advertising a acceptat din prima clipa provocarea de a realiza un website adresat sportului, datorită entuziasmului fondatorilor şi a faptului că echipa iubeşte sportul, astfel implicarea pro bono a venit de la sine.

Eric Flaim împreună cu soţia sa, Marci s-au adresat cu încredere reprezentanţilor Pictas Advertising, având convingerea că vor realizarea un website care să exprime valorile şi să sprijine cauza fundaţiei de a promova sportul atât în rândul copiilor, cât şi a oameniilor care prin practicarea unui sport sunt ajutaţi să-şi îmbunătăţească viaţa.

“Pictas Advertising a reuşit să înţeleagă şi să preia viziunea noastră care a fost transpuspă într-un website foarte bine realizat şi structurat din punct vedere al designului, care îndeplineşte toate criteriile pe care încercam să le obţinem, prin transpunere online. Am beneficiat de o foarte bună colaborare, oamenii din Pictas fiind incredibil de deschişi sugestiilor şi dispuşi să accepte feedback-ul nostru, pe care să-l implementeze pe design.Astfel, am reusit sa obţinem un proiect excelent de care suntem foarte multumiţi. Mai mult am beneficiat de o experienţă de lucru reuşită, datorită rapidităţii cu care au lucrat contra timp şi a unei bune comunicări pe toată durata proiectului. Pentru asta mulţumim Pictas Advertising!”, a declarat Marci Flaim,Flaim Foundation.

Realizarea şi implementarea website-ului a reprezentat o muncă de echipă susţinută, care s-a desfasurat pe durata a două săptămâni, având un termen record de 10 zile până la începerea Olimpiadei de iarnă. Chiar dacă flaimfoundation.org s-a finalizat la termenul stabilit, a fost lansat pe data de 14 mai, din motive independente de voinţa agenţiei. Implicarea organizaţiei în acţiuni desfăşurate pe perioada olimpiadei a dus la devansarea termenului de lansare, stabilit iniţial.

Flaimfoundation.org îmbină elementele din online cu promovarea activităţiilor sportive, fiind realizat cu aceeaşi dedicare ca şi un proiect plătit, atât pe partea de design cât şi al proiectării front end development. Website-ul a fost creat de la început, prin aplicarea unui design nou care să exprime prin culoare, meniu şi informaţii mereu actualizate un suflu nou şi o imagine care să fie asociată cu oamenii şi activităţiile sportive ca modalitate de exprimare şi de dezvoltare.

„Flaimfoundation.org susţine sportul şi oferă maximă satisfacţie întregii echipe implicate, în termeni de webdevelopment şi webdesign. Ne-am dorit un website care să exprime simplitate prin meniu şi culori, dar dinamism şi determinare prin elementul cheie, sportul, care ne-a determinat să finalizăm un proiect reuşit într-un timp scurt. Website-ul este uşor de navigat şi de înţeles, având un conţinut clar şi complet, păstrând caracteristica organizaţiei şi în online: comunitatea. Acest proiect nu va rămâne singurul proiect pro bono realizat de către noi, ci vom fi alături şi de alţi oameni care au nevoie de vizibilitate în online pentru a-şi susţine cauza.”, a declarat Oana Dereli Managing Partner, Pictas Advertising.

Bucuresti, 15.07.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *