Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Piaţa batoanelor de ciocolată a crescut cu 25%

Kraft Foods România lansează noul baton Smash, de o calitate mult îmbunătăţită

Piaţa batoanelor de ciocolată a crescut, din punct de vedere valoric, cu 25% în 2005 faţă de 2004, tendinţă care se menţine şi în primele 3 luni ale anului 2006. În acest context, pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor consumatorilor, compania Kraft Foods România lansează noul baton Smash, de o calitate mult îmbunătăţită.

„Noul Smash este o combinaţie perfectă de arahide crocante, într-un nougat moale şi caramel abundent, totul îmbrăcat întru-un strat generos de ciocolată. Dezvoltarea noului produs a avut la baza informaţiile colectate de la consumatori, care au aratat că aceştia îşi doresc un Smash nou, cu un conţinut mai mare de arahide, o masă de caramel mai moale şi cu un gust mai intens de ciocolată”, declară Adrian Cernăuţan, Brand Manager Smash.

Pentru a comunica mai bine beneficiul de energie şi noutatea produsului, ambalajul are un design nou cu un impact vizual mărit, având o coloristică adaptată stilului de viaţă activ al consmatorului ţintă.

Smash este batonul de ciocolată care se adresează atât persoanelor dinamice şi independente, cu stil de viaţă activ, care caută efectul energizant al combinaţiei de arahide cu caramel şi ciocolată, cât şi persoanelor care doresc pur şi simplu să savureze un baton de ciocolată într-o pauză binemeritată.

Dacă toţi tinerii între 16 şi 24 de ani din România ar merge cu rolele aproape 500 de zile, fără întrerupere, ar putea consuma valoarea energetică a celor peste 40 milioane de batoane Smash vândute în cei 8 ani de la lansare.

Consumatorii de batoane de ciocolată sunt în principal tinerii între 16 şi 24 ani. Batoanele de ciocolată sunt numite produse de impuls, datorită comportamentului de consum înregistrat în aceasta categorie: consumatorul decide să achiziţioneze produsul în cea mai mare parte la punctul de vânzare şi să-l consume, de obicei, în afara casei, pe drum sau la şcoală/birou. De aceea, şi plasarea acestor produse se face de cele mai multe ori în aşa-numita „zonă de impuls”, ca de exemplu în apropierea casei de marcat, pentru a le fi la îndemână.

Kraft Foods Inc. este a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. De peste 100 de ani, se dedică să-i ajute pe oamenii din întreaga lume să mănânce şi să trăiască mai bine. De milioane de ori pe zi, în peste 155 de ţări, consumatorii au acces la mărcile Kraft preferate, şi anume: brânza şi produsele semipreparate Kraft, cafeaua Jacobs, Gevalia şi Maxwell House, preparatele de carne Oscar Mayer, pizza DiGiorno, biscuiţii Oreo, biscuiţii săraţi şi cartofi prăjiţi Ritz Wheat Thins, crema de brânză Philadelphia, ciocolata Milka şi Côte d’Or, cerealele Honey Bunches of Oats, sosurile pentru salată Good Seasons şi băuturile răcoritoare Tang şi Capri Sun. Aceştia au început să adauge coşului zilnic de cumpărături sistemul de băuturi calde Tassimo, gama de produse South Beach Diet şi o categorie în creştere de produse „mai-bune-pentru-tine” Sensible Solution, extinzând încontinuu lista de produse Kraft preferate.

Bucuresti, 16.05.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.