Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pi2 PR nominalizata la EMEA Gold SABRE Awards

Nominalizările au fost selecţionate dintr-un număr record de 2.400 de aplicaţii înscrise din toată lumea

Agenţia independentă de consultanţă în comunicare Pi2 PR este nominalizată la EMEA Gold SABRE Awards 2013, competiţie coordonată de Holmes Report, care premiază în fiecare an cele mai bune proiecte de brand building şi reputation management. Pi2 PR este nominalizată la categoria Blogger Outreach şi concurează cu campanii ale unor companii de renume precum Ikea, British Airways, Rowenta şi Ainslez Hariott.

Proiectul Siemens Race pentru care Pi2 PR a obţinut nominalizarea, a fost realizat în 2012 pentru Siemens România şi a urmărit consolidarea poziţiei companiei ca furnizor de soluţii inovative în domeniul dezvoltării durabile. Proiectul a beneficiat de participarea a 10 dintre cei mai cunoscuţi bloggeri români care au parcurs 1.700 km în 7 zile, au călătorit prin 13 oraşe din România unde au descoperit 10 soluţii de dezvoltare sustenabilă implementate de Siemens în diferite domenii: Medical, Industrie, Infrastructură, Energie. Pe parcursul cursei, bloggerii au avut de trecut teste şi quizz-uri pe care le-au putut realiza exclusiv cu ajutorul fanilor din mediul online, acest mecanism favorizând implicarea a sute de mii de oameni care au citit despre soluţiile de dezvoltare durabilă oferite de Siemens în România.

“Ne bucurăm de această nominalizare, cu atât mai mult cu cât anul acesta s-a înregistrat un număr record de 2.400 de aplicaţii din toată lumea. Ne bucurăm mai ales că putem arăta clienţilor noştri că, dincolo de rezultatele locale, proiectele noastre sunt apreciate la cel mai înalt nivel internaţional” a declarat Mirela Pitu, General Manager Pi2 PR.

Campania Siemens Race a câştigat în ultimul an alte 5 premii la competiţii naţionale şi internaţionale de profil printre care European Excellence Awards, Digital Communication Awards, Webit Awards şi Romanian PR Awards, devenind astfel una dintre cele mai premiate campanii româneşti de comunicare din ultimul an.

“Succesul acestui proiect atât din punct de vedere al rezultatelor obţinute cât şi din punct de vedere al premiilor câştigate a fost încadrat deja în categoria best practice la Siemens AG, birourile din UK şi Africa de Sud arătându-se interesate să implementeze acest proiect în ţările lor” a declarat Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications Siemens România.

Bucuresti, 16.04.2013

{mosloadposition user9}

By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.