Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Philips si Ogilvy & Mather te provoaca: “Fii pe barba ta!”, alaturi de Marius Moga

Vara aceasta, Philips și Ogilvy & Mather te provoacă să „Fii pe barba ta!”, în cadrul campaniei cu același nume, care susține lansarea noului aparat de bărbierit electric Philips Click & Style, un gadget versatil cu posibilități nelimitate pentru orice stil. Adică să îți semnezi singur această vară, să fii responsabil și independent, să cunoști oameni noi, să îți deschizi orizonturile și, nu în ultimul rand, să te distrezi big time. Toate sub bagheta lui Marius Moga și a crew-ului său.

Ca un teaser esențial pentru campanie și ca temă sonoră a verii, am lansat alături de Marius Moga melodia „Pe barba mea”. Succesul instantaneu al melodiei, care are deja peste 3 milioane de vizualizări pe YouTube, a transformat piesa într-unul din hiturile verii.

Alături de o vară plină de distracții unice, promisiunea brandului este evoluția personală, dezvoltarea unui stil original și tot ce înseamnă tips & tricks pentru un look fantastic. Accentul pe această idee a fost pus chiar de Marius Moga, cel care, odată cu lansarea melodiei, a adoptat și un nou look, coerent cu ideea campaniei.

„Vacanța de vară este momentul care asigură cele mai frumoase experiențe pentru tineri, care devin de neuitat. Provocarea din campania noastră, “Fii pe barba ta!”, este pentru tinerii care își doresc să trăiască cele mai intense aventuri, să fie pe cont propriu, la vârsta la care apetitul pentru distracție este foarte ridicat. Și, pentru că stilul personal și muzica ocupă un loc la fel de important, am venit cu o propunere de experiență inedită prin parteneriatul cu unul dintre cei mai buni artiști din România, Marius Moga, care îi va inspira pe tineri”, declară Anda Mihai, Marketing Manager Personal Care Consumer Lifestyle Philips Europa de Sud Est.

„’Pe barba ta’ este mai mult decât o campanie de promovare, este și un manifest pentru independență. Fie că e vorba doar de stilul personal sau de dorința de libertate, campania le oferă tinerilor o platformă pe care pot să interacționeze cu unul dintre cei mai prolifici și admirați artiști ai generației lor, Marius Moga”, declară Albert Nica, Executive Creative Director, Ogilvy & Mather România.

Până la finalul lunii august, pe platforma online dedicată, www.pebarbata.ro, cât și pe pagina de Facebook www.facebook.com/Pebarbata, tinerii dornici de independență și de aventură sunt invitați să participe la o competiție cu premii săptămânale. În final, toți participanții vor avea oportunitatea de a fi selectați să facă parte dintr-un grup de cinci câștigători, care vor petrece un week-end prelungit și all-inclusive la mare.

Comunicarea campaniei are o puternică componentă de digital, fiind susținută și de activări pe partea de PR, OOH și in-store. Echipa care a lucrat la campanie este formată din: Anda Mihai, Andra Barchi, Iulian Bondar, Alina Marin, din partea Philips România, și Albert Nica, Adrian Diac, Paul Derșidan, Bogdan Anghel, Andreea Mitea, Loredana Caradimu, Raluca Marin, Ela Crețu, Luana Roth, Paula Popa, Carmen Grosu, Cezara Blidea, Lilian Neagu, Octavian Catană, Robert Oancea, Radu Mirea din partea Ogilvy & Mather România.

Bucuresti, 21.07.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.