free download 78 travel guides written by experts

Philips dezvaluie noi concepte si solutii Health & Well-Being

in cadrul Philips Simplicity Event 2008

Philips Simplicity Event 2008 s-a desfasurat anul acesta la Moscova, in Piata Rosie, in luna octombrie 2008. In cadrul evenimentului au fost prezentate solutii din domenii precum Healthcare (Sanatate), Consumer Lifestyle (Produse de Consum) si Lightning (Sisteme de Iluminat), domenii in care Philips are abilitatea de a inova pentru a ajuta oamenii atat sa traiasca sanatos, cat si sa protejeze mediul inconjurator.

Urmand linia temei de anul acesta, “Oameni Sanatosi, Viata Sanatoasa, O Planeta Sanatoasa’’, conceptele prezentate se axeaza in speta pe folosirea responsabila a resurselor domestice, pe producerea de energie regenerabila si pe consumul responsabil de bunuri. Geert van Kuyck, Directorul de Marketing Philips, a spus: “Simplicity Event din acest an arata si mai clar impactul pozitiv pe care Philips il are asupra vietii oamenilor – asupra sanatatii lor, a mediului, a securitatii si a bunastarii acestora. Unele dintre conceptele pentru viitor, pe care le prezentam astazi, evidentiaza viziunea Philips asupra unui viitor sigur in care vom continua sa ne satisfacem clientii, in timp ce ii ajutam sa faca alegeri responsabile pentru mediul inconjurator.”

Conceptele de viitor prezentate in cadrul Philips Simplicity Event 2008

Pentru Simplicity Event 2008, Philips a cautat trend-uri globale si paternuri culturale, identificand provocarile eco-sociale ale viitorului si in ce mod aceste provocari vor afecta vietile consumatorilor.

Consum domestic constient: Green Cuisine Concept

Prin acest concept, Philips exploreaza cele mai placute, atractive si educative metode de a sensibiliza oamenii cu privire la consumul de resurse domestice precum ar fi apa, electricitatea, gazul si chiar mancarea. Mai mult, Philips cauta sa identifice tipurile de recompense imediate/pe termen lung pe care oamenii le pot avea, precum si motivatiile pe care acestia le pot avea pentru a fi activi. Green Cuisine cuprinde cateva produse electrocasnice care lucreaza impreuna, amplasate pe o singura suprafata – masa interactiva cu o suprafata care este actionata tactil. Astfel, instrumentele de gatit si racit pot fi plasate la intamplare pe suprafata mesei sau in compartimentele dedicate. Totul este calculat: daca este nevoie de prepararea a doua cesti de cafea, dar in fierbator se afla apa cat pentru 6 cesti, fierbatorul va detecta cestile aflate pe masa si va incalzi doar apa necesara, economisid atat apa, cat si energie.
 
Producerea de energie regenerabila: Light Blossom Concept

Al doilea domeniu in care Philips vede un potential important pentru inovatie este acela al producerii de energie regenerabila. Transformandu-se in timpul zilei pentru a colecta energie de la soare si vant, conceptul Light Blossom de iluminare outdoor produce lumina verde si, mai mult, produce energie pe care o transmite inapoi in reteaua electrica. In timpul zilei, Light Blossom isi deschide petalele, urmand directia soarelui si captand energie pe toata durata zilei. Daca este intunecat si bate vantul, atunci Light Blossom isi pozitioneaza petalele intr-o pozitie specifica, care le permite sa se roteasca, producand energie electrica.

Oamenii ar fi mult mai constienti de consumul de energie daca ar fi direct implicati sau daca s-ar confrunta direct sau indirect cu modul in care energia lor este generata. Prin Light Blossom, Philips evidentiaza experiente estetice si reale pentru a incuraja producerea de energie regenerabila, in timp ce incurajeaza si transformarile estetice si ecologice ale oraselor.
 
Un consum responsabil de bunuri: Circle of Life Concept

Atunci cand fac cumparaturi, oamenii cunosc destinatia bunurilor achizitionate, dar si faptul ca le pot arunca atunci cand nu le mai folosesc. Philips abordeaza problema educarii consumatorilor cu privire la provenienta produselor si ciclul de viata si la valoarea personala data produselor prin co-creatie. Scopul este de a preveni producerea de deseuri prin incurajarea consumatorilor sa co-creeze si sa faca alegeri bazate pe tot lantul vietii produsului, inclusiv sa ia in calcul fazele “dinaintea cumpararii” si “dupa aruncarea” produsului. Conceptul cuprinde cinci pasi: recycling (returnarea produsului pentru reciclare), core costumization (crearea, impreuna cu specialstii, a unui nou produs, adaptat nevoilor consumatorului), skin personalization (alegerea materialului reciclabil din care este fabricata carcasa, precum si a designului), assembly (consumatorul se poate bucura de productia si asamblarea noului produs), ownership (consumatorul se poate bucura de produs si se poate intoarce oricand pentru un upgrade sau downgrade, astfel va incerca sa prelungeasca ciclul de viata al produsului).

Conceptele transpuse in realitate

Toate conceptele Philips indeplinesc anumite criterii. Ele indeplinesc nevoile si satisfac  aspiratiile oamenilor si ale societatii, demonstrand angajamentul facut de Philips de a imbunatati vietile oamenilor. Conceptele nu se doresc a fi introduse pe piata in exact formele prezentate la eveniment. Ca parte a dezvoltarii strategiei de inovatie, Philips isi rezerva dreptul de a explora anumite elemente ale conceptelor, in masura in care se adreseaza nevoilor pietei. Intr-adevar, anumite concepte Philips, prezente in anii trecuti la Simplicity Event, sunt acum produse reale, la dispozitia consumatorilor. La Simplicity Event-ul din 2005, Philips a adus la viata viziunea unui robinet de bucatarie care aproviziona cu apa sanatoasa, sterilizata cu raze UV, racita de un sistem de raciere si mineralizata de un cartus care continea toate mineralele necesare; astazi, Philips Intelligent Water Purifier este lansat pentru ca oamenii sa se poata bucura de o apa sanatoasa.
 
Abilitatea de a previziona rezonabil cum se dezvolta lumea noastra complexa este esentiala pentru a atinge simplitatea. Concepte realmente senzationale raman cateodata idei pentru ca scopul si potentialul lor nu sunt explorate in totalitate. Din acest motiv, Philips Simplicity Event va prezenta demostratii ale conceptelor, pentru ca oamenii sa poata vedea, atinge, simti, gusta si auzi aceste idei. Recreand conceptul intr-o experienta in timp real, cu toate beneficiile „la vedere”, Philips isi poate comunica cu certitudine viziunea: „Oameni Sanatosi, Viata Sanatoasa, O Planeta Sanatoasa”.

Produse noi

„Discovery to Treatment”

In domeniul sanatatii, Simplicity Event 2008 a prezentat un nou sistem medical Philips, „Discovery to Treatment”. O cercetare profunda a detaliilor diagnosticarii si tratamentului atacurilor cardiace a permis companiei sa dezvolte un sistem care reduce dramatic timpul de tratament al pacientilor care au suferit un infarct miocardic, de la momentul in care este descoperit infarctul.

Wake-Up Light

In termeni de solutii pentru casa, Philips a prezentat o noua inovatie: Wake-Up Light, un simulator care permite o trezire usoara a corpului, creand o stare de relaxare si bunastare.

Flavors

Flavors este un concept original si nou de home entertainment care recunoaste nevoia crescanda a consumatorilor de a-si personaliza produsele, permitandu-le sa isi potriveasca sistemele home entertainment cu stilul personal si cu design-ul interior al casei.

In plus fata de Simplicity Concept Collection (Colectia de Concepte) prezentata in cadrul Philips Simplicity Event 2008, Philips a avut de asemenea o gama variata de produse nou lansate sau in curs de lansare, din domeniile sanatatii, produse de consum si sisteme de iluminat, toate fiind prezentate in ‘settinguri’ diferite, precum o casa, spital, la birou sau chiar strada.

Bucuresti, 31.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *