Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Philips demonstreaza implicarea activa in protectia mediului

prezentand solutii avansate in domeniul produselor de lifestyle in cadrul IFA 2008

Philips a prezentat, în cadrul târgului de electronice şi electrocasnice IFA 2008, noua gamă de Produse Ecologice din categoria Philips Consumer Lifestyle, concepute sub deviza dezvoltării durabile, pentru a oferi consumatorilor un stil de viaţă cât mai prietenos cu mediul înconjurător.  

Philips şi-a asumat angajamentul de a reduce impactul produselor sale asupra mediului, oferind consumatorilor ocazia de a lua decizii simple şi responsabile în ceea ce priveşte produsele pe care le cumpără şi impactul acestora asupra mediului înainte, în timpul şi la finalul duratei lor de viaţă.

Acest angajament se regăseşte în întreg portofoliul de produse Consumer Lifestyle. În fiecare an, în acest sector sunt introduse cel puţin 25 de noi Produse Ecologice. Fiecare dintre acestea este evaluat independent, urmărindu-se să aibă performanţe mai bune decât ale competiţiei în ceea ce priveşte mediul înconjurător, luând în considerare şase  aspecte de interes: greutate redusă a produsului şi ambalajului, ambalaj reciclabil, materiale componente cu un conţinut redus de materiale nocive, fiabil şi eficient energetic.

Progrese importante în EcoDesign

Seria de Produse Ecologice prezentată în cadrul IFA 2008 cuprinde mai multe modele din gama de televizoare Philips FlatTV. Printre progresele înregistrate de Philips în domeniul televizoarelor ecologice se numără reducerea cu până la 33% a consumului de energie, cu ajutorul anumitor caracteristici inovatoare de economisire care generează un consum de stand-by de numai 0,15 waţi. Unul dintre exponenţii acestei generaţii de televizoare ecologice este modelul Philips 42PFL5603D ‘EcoTV’, desemnat de către CNET drept "cel mai bun exponat” din cadrul Târgului de produse electrocasnice organizat la Las Vegas, în 2008.

Alături de scăderea consumului de energie, Philips a abordat problema siguranţei mediului înconjurător în producţia de televizoare utilizând, în cadrul parţilor componente de plastic, elemente cu un impact scăzut asupra mediului. Astfel, Philips oferă siguranţă consumatorului  oferind produse ce respectă mediul  înconjurător.

Experienţa Philips în ceea ce priveşte reducerea consumului de energie al produselor audio-video se extinde şi la categoria home theater, în care intră sistemul unic Philips HTS6100 DVD home theater, cu tehnologia Ambisound. Sistemul, prezentat de asemenea la IFA 2008, reduce dimensiunea  sistemelor tradiţionale de sunet surround 5.1, încorporând toate caracteristicile principale ale acestuia într-o singură unitate elegantă. În plus, acesta prezintă avantajul unui consum cu 60% mai mic decât al oricărui produs similar existent pe piaţă.

Economisirea energiei în întreaga casă

Philips aplică abordarea EcoDesign tuturor produselor din gama Consumer Lifestyle, începând prin reducerea greutăţii produsului, continuând cu realizarea unui ambalaj mai bun şi conceperea unui design care să faciliteze dezasamblarea, în vederea reciclării. Spre exemplu, în cazul unor produse precum DVDR3600 DVD Recorder, ambalajul a fost redus cu 12%, greutatea a scăzut cu 23%, iar impactul total asupra mediului în timpul utilizării a fost redus cu 36%, comparativ cu impactul mediu al produselor concurente.

În materie de aparate electrocasnice, Philips a lansat pe piaţă, în Marea Britanie, un model de ceainice ecologice care permit utilizatorilor să economisească energie în timp ce fierb apă pentru prepararea băuturilor calde. Aproape o treime din consumul casnic de energie în Marea Britanie provine din folosirea ibricelor sau ceainicelor, însă fierbând doar cantitatea de apă necesară, consumul de energie poate fi scăzut semnificativ. Ceainicele ecologice oferite de Philips sunt dotate cu un indicator One Cup (pentru o singură cană), care permite consumatorilor să fiarbă doar cantitatea de apă necesară, economisind astfel până la 66% din energie. Ceainicele sunt dotate de asemenea cu un sistem de control al temperaturii, care permite o economisire de până la 25%.

Tot în materie de electrocasnice ecologice, Philips a lansat pe piaţă primul aspirator ecologic. Noul aspirator „minivac” are o tensiune de stand-by foarte mică şi foloseşte un acumulator sigur Litiu-Ion care se încarcă de două ori mai repede decât acumulatorii standard pentru mini-aspiratoare, ceea ce reduce impactul pe care procesul îl are asupra mediului.

În ceea ce priveşte produsele folosite pentru comunicare, toată gama de telefoane Philips DECT oferă beneficii semnificative EcoDesign, care includ reducerea consumului de energie de la 50% până la 60%, reducerea cu 15% a ambalajului şi folosirea a până la 10% mai puţină hârtie.

Simplitate fiabilă

Philips depune toate eforturile pentru a oferi consumatorilor ocazia de a face alegeri responsabile în ceea ce priveşte impactul produselor asupra mediului. Toate Produsele ecologice oferite de Philips sunt marcate cu logo-ul Philips Green, acesta apărând pe ambalaj, la punctele de vânzare şi în oricare alte elemente de comunicare. Acest logo identifică în mod clar produsele ca având performanţe ecologice superioare.

Bucuresti, 15.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.