Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Philips anunta performantele in sustenabilitate in 2009 si lanseaza obiectivele pentru 2015

Philips

* 31% din totalul vanzarilor Philips in 2009 provin din produse verzi, obiectiv indeplinit de Philips cu trei ani inainte de termenul fixat
    * Investitiile cumulate in inovatii ecologice vor atinge in 2010 suma de un miliard de euro * Lansarea programului EcoVision5 fixeaza obiective ambitioase pentru 2015, inclusiv ambitia Philips de a oferi solutii de ingrijire si bunastare pentru 500 milioane de oameni

Royal Philips Electronics a anuntat ca a facut progrese semnificative in programul EcoVision4 lansat in 2007, prin care si-a fixat obiectivele in ceea ce priveste vanzarile produselor verzi, investitiile in inovatiile ecologice si pentru cresterea eficientei energetice oprerationale pentru la sfarsitul anului 2012. Philips a raportat un procent de 31% din totalul vanzarilor anului 2009 care provine din vanzarea produselor verzi*, ceea ce inseamna atingerea obiectivului stabilit cu trei ani inainte de termen, asteptandu-se sa atinga cota de 50% in anul 2015. In 2010 va fi atins cel de-al doilea obiectiv al programului: investirea cumulativa a  unui miliard de euro in inovatii ecologice (2007-2010), precum si punerea in practica a angajamentului companiei privind cresterea eficientei energetice a operatiunilor interne cu 25%.

“Faptul ca am depasit ceea ce ne-am propus sa realizam prin programul EcoVision, lansat in 2007, arata ca intr-adevar sustenabilitatea este o componenta importanta in strategia noastra de business”, a declarat Rudy Provoost, presedinte al Sustainability Board si CEO Philips Lighting. „Durabilitatea este o parte importanta a ADN-ului Philips, o companie care ofera solutii diversificate pentru sanatatea si bunastarea oamenilor. Avand in vedere nevoia unor abordari ambitioase in acest domeniu, vom continua sa stabilim astfel de obiective si sa le indeplinim.”

Philips lanseaza programul EcoVision5, prin care isi fixeaza obiectivele legate de sustenabilitate pentru anul 2015, pe baza tendintelor globale privind problemele pentru care compania poate oferi solutii semnificative. Prin aceste obiective, Philips isi extinde abordarea in ceea ce priveste sustenabilitatea mult dincolo de amprenta ecologica, in conformitate cu strategia sa privind sanatatea si bunastarea oamenilor.

Acesta este motivul pentru care Philips se straduieste sa asigure bunastarea a mai mult de 500 de milioane de oameni pana in 2015. Pentru atingerea acestui obiectiv, vor fi luate in considerare toate produsele si solutiile Philips care se adreseaza direct ingrijirii oamenilor. Un exemplu este MammoDiagnost DR care a fost inclus in programul Mobile Breast Screening Unit, menit sa faciliteze accesul la asistenta medicala preventiva pentru femeile din zonele izolate din Orientul Mijlociu.

Pana in 2015, Philips va imbunatati eficienta energetica a intregului portofoliul de produse cu 50%. Iluminatul consuma 19% – aproape o cincime – din consumul total de energie la nivel global. Tendinta este ca tehnologia LED sa devina in curand o norma a industriei. Philips detine solutiile pentru a face o diferenta semnificativa la nivel global in abordarea eficientei energetice prin inovatiile in domeniul iluminatului. Astfel, Philips a introdus primul solar-powered LED Floodlighting in Africa de Sud, prin care ii ajuta pe oameni sa se bucure de viata dupa apusul soarelui, pe lumina, fara utilizarea infrastructurilor de energie electrica.

De asemenea, pana in 2015 Philips doreste sa dubleze actiunile de colectare si reciclare a produselor sale, precum si cantitatea materialelor reciclabile folosite in productie. Deficitul de resurse materiale, lacunele legislatiilor din unele tari  in ceea ce priveste colectarea si reciclarea, precum si cererile tot mai mari ale consumatorilor, prezinta riscuri ecologice mari pentru planeta. Abordarea Philips in dezvoltarea produselor, bazata pe proiectare ecologica (EcoDesign), a condus la gasirea unor solutii precum aspiratorul Performer Energy Care. Materialele din care acesta este produs sunt in proportie de 60% materiale reciclabile si materiale plastice bio. De asemenea, Philips a fost partener la dezvoltarea legislatiei UE pentru colectare si reciclare. Si-a extins operatiunile de voluntariat pentru colectare si reciclare, incepute in 2008 in India si Brazilia, si le-a lansat si in Argentina in 2009.

Dupa ce Philips si-a atins obiectivele fixate pentru primele trei programe de mediu care vizau productia si dezvoltarea produselor, a lansat in 2007 programul EcoVision4, prin care si-a fixat obiectivele pentru urmatorii cinci ani (2007-2012):

–          30% din totalul veniturilor sa provina din produse verzi, contribuind la reducerea consumului de energie si stimuland consumatorii sa faca schimbari simple, dar cu un impact mare la nivel colectiv

–          -dublarea investitiilor in inovatii ecologice pana la atingerea sumei de un miliard de euro in perioada 2007-2012, prin imbunatatirea produselor si a tehnologiilor ecologice, prin reducerea substantelor chimice si proiectarea lor pentru a fi mult mai usor de colectat si reciclat

–          cresterea eficientei energetice a operatiunilor interne cu 25%, prin reducerea consumului de energiei electrica si a emisiilor de dioxid de corbon ca principal subiect in politica interna de sustenabilitate.

*Produsele  Philips create sub umbrela “green” protejeaza mediul, adresandu-se unor zone cu impact ecologic : eficienta energetica, ambalaje ecologice, reducerea substantelor potential daunatoare, greutatea, reciclarea /scoaterea din uz si siguranta pe intreaga durata de viata. Spectrul Produselor ‘green’ include produse despre care s-a dovedit ca au o imbunatatire semnificativa (>10%) intr-una sau mai multe dintre zonele mentionate, comparativ cu produse similare aflate pe piata.

Bucuresti, 23.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.