Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Petrom a acordat Premiul pentru Campanii de Responsabilitate Sociala

Petrom

în cadrul Galei CRP

Petrom a acordat Premiul pentru Campanii de Responsabilitate Socială, marţi seară, în cadrul Galei Premiilor Clubului Român de Presă.

Câştigătorul Premiului pentru Campanii de Responsabilitate Socială este Răzvan Vintilescu (Cotidianul) pentru campania „Transplant de organe cu acord prezumat”, desfăşurată în perioada 19 – 22 noiembrie 2007. Petrom a acordat acest premiu lui  Răzvan Vintilescu pentru contribuţia adusă promovării proiectelor de responsabilitate socială.
Petrom consideră că rolul presei, ca formator de opinie, este deosebit de important pentru schimbarea de atitudine în societatea romanească. De aceea compania Petrom a propus Clubului Român de Presă la finele anului trecut introducerea unei noi categorii în cadrul Galei 2008, destinată acelor jurnalişti care contribuie la promovarea responsabilităţii sociale în presa românească.

Mona Nicolici, CSR Communication Manager Petrom: „Petrom este prima companie care a propus Clubului Roman de Presă introducerea unei categorii privind campaniile de responsabilitate socială. Şi asta pentru că, suntem conştienţi că oricât de multe proiecte de acest fel se dezvoltă, în acest moment în România, fără implicarea reală a societăţii civile şi a presei, nu vom reuşi acea schimbare de atitudine pe care ne-o dorim cu toţii. Obiectivul nostru în domeniul responsabilităţii sociale este să fim un model pentru comunitatea de business. Dar ştim că jurnaliştii reprezintă cel mai credibil model pentru oameni. Felicitări câstigătorului de anul acesta, Răzvan Vintilescu, pentru o campanie foarte frumoasă. Avem multă speranţă că, anul viitor, îi vom aplauda şi susţine pe oamenii de presă care vor produce şi rezultate concrete în ce priveşte schimbarea de atitudine în România.”

În ediţia de anul acesta, juriul compus din Cristian Ghinea şi Adelin Petrişor a decis următoarele nominalizări la Categoria Campanii de Responsabilitate Socială: Răzvan Vintilescu (Cotidianul) pentru campania „Transplant de organe cu acord prezumat”, desfăşurată în perioada 19 – 22 noiembrie 2007; Romeo Diaconescu (Pro TV), Silviu Calangiu (Pro TV), Robert Berza (Pro TV) şi Claudiu Pândaru (Gândul) pentru campania „Stop torturării animalelor!”, desfăşurată în perioada septembrie-decembrie 2007 şi Răzvan Petrişor (TVR 1) pentru campania „Poveţe pentru bătrâneţe”, desfăşurată începând cu noiembrie 2007.

Bucuresti, 29.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.