free download 78 travel guides written by experts

Petrecerea continua pentru 24 – FUN si Leo Burnett

Leo Burnett Romania a dezvoltat noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN.

Campania se derulează in perioada 3-31 martie şi este susţinută de execuţii în presa scrisă şi  radio, bannere pe internet, materiale la punctele de vanzare si in reteaua OOPS Media.

Pentru comunicarea in presa scrisă, media a fost aleasa in funcţie de mesajul existent în layout si cuprinde cotidiane, săptămânale şi publicaţii lunare precum: Cotidianul, ZIUA,  Gazeta Sporturilor, Sport Total, Academia Catavencu, Story, Business Review, FHM, Men’s Health, Campaign, Tabu, Cinemagia, Casa Mea, Cosmopolitan, Aventuri la Pescuit. Campania radio se deruleaza pe Radio Guerilla, Kiss FM, Europa FM si Radio 21.

„În orice campanie de renaming este evident că eroul campaniei trebuie să fie însuşi noul nume, iar campania trebuie să aibă o componentă informativă puternică. Însă dincolo de această problemă tactică, provocarea brief-ului 24-FUN a fost să găsim un mesaj care să ofere o direcţie mărcii pe termen lung. 24-FUN atât ca nume, cât şi prin conţinutul revistei, ne-a dus cu gândul la oportunităţi de distracţie nelimitate: 24 FUN înseamnă în definitiv distracţie non-stop. Un concept simplu, care pleacă dintr-un adevăr despre produs, Brand Truth, vorbeşte despre stilul de viaţă al consumatorului revistei, Consumer Truth şi care ne permite totodată integrarea mai multor tipuri de modalităţi de a-ţi petrece timpul liber: de la teatru la film, de la film la restaurant, de la restaurant într-un club, dintr-un club în altul…şi asta prin idei comunicate cu integritate şi carismă conform filosofiei de planning a Leo Burnett”, explica Costin Radu – Strategic Planner.

Despre conceptul creativ al noii campanii vorbeşte Irina Burlan, copywriter.
“24-FUN înseamna 24 de ore de fun. De unde, firesc, a venit si concluzia: “petrecerea continua”. Executata în printuri, radiouri, bannere de internet şi o animaţie care “traduc” in spiritul clever-fun al revistei exact această idee: cum “petrecerea contină” de la filme la baruri si restaurante, de la teatre, la petreceri si concerte, in multiple si originale combinaţii, aşa cum ghidul fun-ului deştept reuşeşte să te inspire. Iar nouă ne-a inspirat îmbinări amuzante si neaşteptate între titluri, simboluri, denumiri si personaje care populează lumea fun-ului complet.”.

Din partea Leo Burnett au contribuit la realizarea  campaniei: Bogdan Naumovici – Creative Director, Alexandru Icodin – Art Director, Irina Burlan – Copywriter, Claudiu Teohari – Junior Copywriter, Răzvan Mătăşel – Research&Strategic Planning Director, Laurenţiu Semeniuc – Strategic Planner, Costin Radu – Strategic Planner, Andreea Boacă – Brand Communication Director, Dana Manolache – Brand Communication Manager, Ştefan Runcanu – Brand Communication Executive.

Din partea 24-FUN au contribuit la realizarea campaniei: Alex Săndulescu – Director General 24 FUN Network, Cătălin Negreanu – Marketing Manager 24 FUN Network, Beatrice Weber – Executive Marketing Director Grupul Catavencu.

Leo Burnett Romania se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România. Deţinătoare a titlului de Agenţie a Anului în Romania, în ultimii trei ani şi de Agenţie a Anului în Europa Centrală şi de Est in 2005, Leo Burnett este şi prima agenţie românească finalistă la festivalul de la Cannes.
{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *