Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste un sfert de milion de automobile electrificate BMW Group pe şosele după creştere puternică a livrărilor în aprilie

BMW Group Electrified

● Vânzările de automobile electrificate ale BMW Group au crescut cu 52% în aprilie. Evoluţie semnificativă, de peste 10%, pentru automobilele electrificate în toate regiunile de vânzări ● Vânzările totale BMW Group au continuat să crească în aprilie ● Livrările pentru acest an au crescut cu 2,5%: 799.520 de unităţi vândute în întreaga lume ● Vânzările din aprilie mai mari cu 1,2%: 194.889 de automobile livrate clienţilor ●

Bucureşti/München. După cele mai bune rezultate din istorie pentru vânzările primului trimestru, BMW Group a continuat să-şi extindă livrările la nivel mondial. Per total, 194.889 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce au fost livrate clienţilor în luna aprilie, o uşoară creştere (+1,2%) faţă de nivelul anului trecut. Compania a vândut 799.520 de automobile către clienţii din lumea întreagă în primele patru luni ale anului, un plus de 2,5% faţă de perioada similară a anului anterior.

Foarte populare, automobilele electrificate ale companiei au contribuit puternic la succesul actual al vânzărilor, iar aprilie a marcat realizarea ca un reper semnificativ. “Suntem încântaţi să anunţăm că acum sunt peste un sfert de milion de automobile electrificate BMW Group pe şoselele lumii”, a declarat Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi brand BMW. “Vânzările combinate de automobile BMW i, BMW iPerformance şi MINI Electric au crescut cu 52% în aprilie (9.831), aducând numărul total de maşini electrificate ale BMW Group la peste 250.000”, a continuat Nota. “Suntem pe drumul cel bun pentru a ne îndeplini obiectivul anunţat, acela de a livra peste 140.000 de automobile electrificate în acest an”, a concluzionat el.

În primele patru luni ale anului, vânzările de modele BMW Group electrificate au totalizat 36.692 de unităţi, un plus de 41,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Această creştere considerabilă a vânzărilor de modele electrificate a acoperit numeroase pieţe, inclusiv SUA (7.716 / +73,3%), Marea Britanie (5.059 / +25,6%) şi China continentală (3.181 / +646,7%). Rezultatul din China se datorează în principal modelului BMW Seria 5 plug-in hybrid, lansat recent şi produs pe plan local. În aprilie, automobilele electrificate au reprezentat 5% din vânzările globale ale BMW Group, chiar dacă, în unele pieţe, acest procent a fost mult mai mare. De exemplu, în Regatul Unit, 9,0% din toate vânzările BMW Group au fost modele electrificate, în SUA au fost 7,3%. În pieţele mature din Scandinavia, peste un sfert din totalul livrărilor BMW Group îl reprezintă automobilele electrificate, iar în Malaysia acestea reprezintă peste jumătate din vânzările BMW Group în aprilie. Modelele principale care au contribuit la creşterea vânzărilor de automobile electrificate în aprilie au fost BMW Seria 5 plug-in hybrid (2.670 / +711,6%), BMW X5 plug-in hybrid (1.578 / +45,8%) şi BMW i3 (2.665 / +18,3%).

Vânzările la nivel mondial ale mărcii BMW au crescut uşor în aprilie (167.275 / +1,6%), iar livrările pentru primele patru luni ale anului au stabilit un nou maxim (684.724 / +2,5%). La BMW, acesta este “Anul X”, cu disponibilitatea noului BMW X3, prezentarea noului BMW X2 şi – în partea a dou a anului – a noilor BMW X4 şi BMW X5. În aprilie, vânzările de modele BMW X au reprezentat 36,8% din totalul livrărilor mărcii BMW şi au fost mai mari cu 11,1% (61.536) în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Creştere şi mai puternică a vânzărilor gamei X este aşteptată în a doua jumătate a anului, pe măsură ce creşte disponibilitatea noilor modele.

În primele patru luni ale anului, vânzările globale ale mărcii MINI au crescut cu 2,8% (113.704). În ciuda dificultăţilor semnificative din Marea Britanie, cea mai mare piaţă a mărcii, livrările MINI în aprilie (27.329 / -0,9%) au atins acelaşi nivel mare ca şi în anul precedent.

Iarna lungă din multe pieţe a afectat creşterea la BMW Motorrad, unde vânzările pentru primele patru luni ale anului au scăzut cu 1,1% (52,957). Anul acesta, BMW Motorrad lansează nouă modele noi, iar ajustările relative în producţie afectează şi ele livrările. Fără îndoială, BMW Motorrad continuă să urmărească creşteri ale vânzărilor în 2018.

Vânzările BMW & MINI în regiuni/pieţe, pe scurt

Creşterea vânzărilor BMW Group în aprilie a fost bine distribuită în jurul lumii. Cu toate acestea, condiţiile dificile de pe piaţa auto din Marea Britanie continuă să afecteze a patra cea mai mare piaţă a BMW Group.

În aprilie 2018 Comparativ cu anul anterior (%) În 2018, inclusiv aprilie Comparativ cu anul anterior (%)
Europa 83.399 -1,7 353.955 +0,4
– Germania* 25.469 +4,5 102.606 +1,3
– Marea Britanie 11.862 -24,5 73.053 -7,1
Asia 70.038 +2,4 282.394 +5,3
– China (continentală) 50.068 +2,5 203.010 +5,9
– Coreea de Sud 7.404 +15,5 25.813 +23,9
America 36.387 +6,1 142.454 +4,5
– SUA 27.213 +4,2 111.581 +3,3
– America Latină 4.446 +16,2 16.512 +12,7

* Date provizorii privind înmatriculările

Vânzările BMW Group în/până în aprilie 2018, pe scurt

În aprilie 2018 Comparativ cu anul anterior (%) În 2018, inclusiv aprilie Comparativ cu anul anterior (%)
Automobile BMW Group 194.889 +1,2 799.520 +2,5
BMW 167.275 +1,6 684.724 +2,5
MINI 27.329 -0,9 113.704 +2,8
BMW Group electrificate* 9.831 +52,0 36.692 +41,7
BMW Motorrad 17.099 -4,6 52.957 -1,1

* BMW i, BMW iPerformance, MINI Electric

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.