Emisiunea difuzată duminică, 27 noiembrie, a fost lider de audienţă
Peste un milion de români au urmărit duminică, 27 noiembrie, emisiunea Dănutz SRL de la TVR 1, show-ul moderat de Dan Bittman surclasându-şi competiţia atât la nivel naţional, cât şi urban.
Dănutz SRL a fost lider de audienţă în această duminică, adunând, în medie, în faţa micilor ecrane 1.092.000 de telespectatori la nivel naţional, iar pe parcursul celei de-a doua părţi a emisiunii reuşind să aducă la TVR 1 o medie de 1.322.000 de telespectatori. Pe întreaga durată a emisiunii, Dănutz SRL a înregistrat un rating* mediu de 5,3% şi un share** de 13,7% la nivel naţional, respectiv un rating de 5,1% şi o cotă de piaţă de 13% la nivel urban. Partea a doua a programului, difuzată în intervalul orar 18.00-18.49, a înregistrat un rating mediu de 6,5% şi un share mediu de 15,2% la nivel naţional, respectiv un rating mediu de 6,3% şi o cotă medie de piaţă de 14,7% la nivelul publicului urban.
A doua jumătate a emisiunii a fost cea mai vizionată, astfel că, la ora 18.37, nu mai puţin de 1.842.000 de români din întreaga ţară urmăreau Dănutz SRL, ceea ce corespunde unui rating mediu de 9% şi unei cote medii de piaţă de 20,3% la nivel naţional. Dintre aceştia, 1.079.000 de telespectatori (9,3 rating mediu şi 21,3% cotă de piaţă medie) s-au înregistrat pe target urban.
Duminică, juniorul Ştefan Bănică a venit la Dănutz SRL să vorbească şi să amintească lucruri frumoase despre celebrul său tată, rubrica Un diamant la SRL fiind dedicată actorului Ştefan Bănică, născut pe 11 noiembrie 1933.
Tot la ediţia de duminică au participat Monica Anghel şi Oana Sârbu, pentru a lansa cel mai nou CD cu muzică pentru copii – Cutiuţa muzicală nr. 9. Robert Turcescu şi trupa Casa Presei au fost, de asemenea, invitaţii lui Dan Bittman la Dănutz SRL.
* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).