Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste doar o saptamana va avea loc RoDirect 2007

Peste doar o saptamana, toti cei interesati de comunicarea directa si metodele cele mai eficiente de atingere a consumatorului sunt invitati la Crowne Plaza, Bucuresti. RoDirect 2007, conferinta Internationala de Marketing Direct, a ajuns la cea de-a doua editie si isi va deschide portile pe 19 si 20 aprilie.

La conferinta, unii dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de marketing direct din Romania vor impartasi participantilor din experienta lor si vor aborda teme de actualitate pentru acest domeniu in tara noastra. Mihai Petroff, director executiv Mailers, va vorbi despre listele Robinson si introducerea lor in Romania, in timp ce Ioan Coaca, director general Open Public Services, va aborda tema tehnicilor de Customer Relationship Management si a vanzarii la distanta.

Marian Seitan, director general Hit Mail, va dezvalui din secretele “marketing-ului direct fara hartie”, iar Monica Stroilescu, business and development manager Xerox Romania, va sustine o prezentare intitulata “Multiple touch-points”.

Nu in ultimul rand, Serban Goran, presedintele ARMAD, va prezenta concluzii asupra pietei de marketing direct din tara noastra, in expunerea “Marketing-ul direct si consumatorul roman”.

Detaliii despre acesti speakeri, precum si prezentarea tuturor vorbitorilor si temelor de la conferinta RoDirect 2007 se pot gasi pe www.rodirect.ro. Inscrierile la conferinta se pot face online pe site-ul evenimentului, prin e-mail la adresa rodirect@maximize.ro, sau telefonic la 021-300.39.35.

Organizarea conferintei a fost posibila cu sprijinul sponsorilor principali Touch Communication, Vodafone Romania, Posta Romana, Xerox Romania, Reader’s Digest Romania, Open Public Services, Hit Mail si Mailers. Alaturi de acestia, Mercury Promotions, Magyar Posta, Proximity Bucharest si Media Objects sunt sponsori ai conferintei RoDirect2007. Partenerii media ai evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin, Media & Advertising, Mediafax, Internetcorp si Comunicate de presa.ro iar Xpress Printing este partener organizator, prin asigurarea productiei materialelor tiparite.

Bucuresti, 12.04.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.