Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 7.000 de creatii romanesti in concursul “Vezi dincolo de eticheta”,

dezvoltat de Lowe&Partners pentru Beck’s

Lowe&Partners a dat șansa celor mai creativi patru români sã deseneze noua etichetã Beck’s, ce va apãrea pe piațã în vara acestui an și va ajunge la milioane de consumatori, într-un proiect ce are drept scop susținerea artiștilor și a artei lor, indiferent de formã.

Concursul de creație a noii etichete a fost conceptul campaniei Beck’s“Vezi dincolo de etichetã” dezvoltate de Lowe&Partners, prin care creativi profesioniști, dar și amatori pasionați au fost invitați sã se înscrie, în perioada 18 februarie – 12 aprilie.

Orice formã de artã s-a calificat în acest concurs, de la graficã, la picturã sau fotografie. Echipa Lowe&Partners a dus vestea acestui concurs în toatã țara, în agenții de publicitate, în facultãți de artã sau în redacții, prin activãri de tip PR Blitz în București, Iași, Brașov, Constanța, Cluj, dar și prin momente demonstrative susținute de tineri artiști.

Pentru înscrierea în concursul de creativitate a etichetelor au existat mai multe variante: o aplicație specialã, intitulatã Trusa Artistului, pe site-ul campaniei, cu instrucțiuni grafice ce au putut fi descãrcate pe loc de creativi și cu ajutorul cãrora au putut realiza online o etichetã originalã. Aplicația a fost descãrcatã de aproximativ 10.000 de persoane. Cei care au avut deja lucrarea au încãrcat-o pur și simplu online, la secțiunea Încarcã o etichetã. S-au fãcut înscrieri și de pe mobil, descãrcând aplicațiile pentru Android și iOS prin App Store și Play Store, la //goo.gl/VeOLt.

Rezultatele campaniei aratã cã au fost mii de români care și-au înscris creația în concurs, pentru șansa de a semna una dintre cele patru etichete Beck’s, ce vor apãrea pe sticla de Beck’s începând cu luna iunie.

Peste 15.000 de oameni au votat pe platforma online lucrãrilor artiștilor preferați care s-au înscris în aceastã campanie, câștigând sãptãmânal hanorace Beck’s ca premiu.

Juriul ce va desemna câștigãtorii celor patru etichete care vor ajunge la milioane de consumatori este format din Radu Pop, unul dintre cei mai originali și mai premiați ilustratori din România și Valentin Tãnase, artist cu peste 30 de expoziții personale de picturã și graficã în România și în strãinãtate.

Cei patru creatori ai etichetelor câștigãtoare vor primi un pachet de design profesional care conține un sistem desktop Apple iMac® 27’’ și un creion cu scanner real-time Wacom.

Strategia campaniei a cuprins si un mecanism de promotie – colectionezi oricare patru etichete ediție limitatã Beck’s, înscrii codul pe site-ul dedicat campaniei, la www.becks.ro, și poți câștiga un mini frigider Beck’s pe zi.

Mobile Works s-a ocupat de componenta mobile a campaniei, în timp ce Hyperactive a contribuit în segmentul digital, prin dezvoltarea platformei online.

Campania a beneficiat de popularizare prin spot TV, radio, presa, OOH si Horeca, dar și evenimente speciale cu componentã de Augmented Reality. Un proiect special de OOH a fost implementat la stațiile de metrou Universitate, Victoriei, Politehnica, Unirii.

“Ne bucurã enorm faptul cã am avut atât de multe înscrieri creative și cã echipa Lowe&Partners și-a așezat semnãtura pe o nouã campanie de succes. «Vezi dincolo de etichetã» a fost un engagement creativity incredibil, care s-a mulat excelent pe valorile Beck’s – nonconformism, creativitate și inovțtie. Am descoperit tineri creativi dornici sã-și urmeze instinctul și sã creeze urmãtoarea etichetã Beck`s, și așteptãm cu nerãbdare ca juriul sã delibereze și sã anunțe cele patru creații câștigãtoare”, spune Corina Angearu, Account Manager Lowe&Partners.

“Brandul Beck’s înseamnã sã vezi lumea în felul tãu și sã ai curajul de a-ți afirma originalitatea, iar conceptul «Vezi dincolo de etichetã», implementat de echipa Lowe&Partners, chiar despre asta a fost. Sã provoci oamenii sã fie autentici – sã își elibereze imaginația și talentul – este un demers minunat, care a avut succes”, spune Ecaterina Bordei, Brand Manager Beck’s.

Initiative, din același grup de comunicare cu Lowe&Partners, s-a ocupat în cadrul acestui proiect de strategia de media.

Echipa Becks:
Ecaterina Bordei – Brand Manager, Premium Brands
Anca Stoica – Junior Brand manager. Premium Brands

Echipa Lowe&Partners:
Manuela Gogu – Creative Director
Aura Sorescu – Senior Copywriter
Laurențiu Dumbravă – Senior Art Director
Corina Angearu – Account Manager

Echipa Initiative:
Silvia Zbarcea – Acc Director & Head of Unit
Adriana Ciobanu – Media Planner

Bucuresti, 08.05.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.