Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 50.000 de premii oferite in campania Nivea – Cele mai frumoase povesti de dragoste

Campania NIVEA – CELE MAI FRUMOASE POVESTI DE DRAGOSTE, derulata la nivel national si-a desemnat prin tragere la sorti castigatorii.

Desfasurata in luna februarie in cele mai importante magazine din tara, campania NIVEA a oferit consumatorilor peste 50.000 de premii constand in produse NIVEA, umbrele, prosoape duble, video messengere si excursii pentru doua persoane la Verona.

Mecanismul campaniei din magazine a constat in achizitionarea de produse NIVEA in valoare de minim 19 ron si inscrierea automata in tragerea la sorti pentru marele premiu: una din cele 35 de excursii complete (transport cu avionul si cazare la hotel de 4*) in doi la Verona, orasul indragostitilor.

Pe pagina de Facebook NIVEA Romania a fost creata o aplicatie speciala, in care utilizatorii au putut incarca o imagine care sa transmita o poveste de dragoste si au fost inscrisi automat in tragerea la sorti pentru o excursie in doi la Verona. Marinela Ristea, 34 ani, din Slatina, a castigat o excursie completa (transport cu avionul si cazare la hotel de 4*) la Verona, in urma campaniei derulata pe pagina de Facebook NIVEA Romania (https://apps.facebook.com/povesti-de-dragoste/).

Lista completa a castigatorilor campaniei NIVEA CELE MAI FRUMOASE POVESTI DE DRAGOSTE o puteti gasi aici: www.NIVEA.ro/celemaifrumoasepovestidedragoste.

Despre NIVEA

NIVEA, renumitul brand al companiei Beiersdorf România, este cea mai de încredere marcă de cosmetice şi produse de îngrijire a pielii din România1. După 100 de ani de existenţă, NIVEA continuă să susţină valori precum grija, dragostea şi atenţia pentru oameni cu fiecare produs din portofoliul său.

Apropierea de consumatori şi imensa forţă inovatoare, dată de cercetarea riguroasă, sunt secretele succesului NIVEA. Aceste calităţi, alături de strategiile de marketing puternice, au reuşit să menţină produsul în atenţia unui public în continuă schimbare şi diversificare. Celebrei cutiuţe albastre i-au urmat alte inovaţii fără de care nu ne putem imagina ritualul modern de îngrijire a pielii: primul produs pentru protecţie solară, primul lapte de corp, primul after-shave fără alcool, primul deodorant cu proprietăţi de îngrijire a pielii şi prima cremă anti-rid cu coenzima Q10, proprie pielii. La ce să ne aşteptăm mai departe? Experţii Beiersdorf AG Skin Research Center din Hamburg, unul dintre cele mai importante şi moderne centre de cercetare dermatologică din lume, elaborează noi ingrediente active, pun bazele a noi descoperiri care vor duce mai departe moştenirea unui veac de inovaţie şi calitate în îngrijirea pielii.

1 Conform studiului Reader’s Digest România 2010.

Bucuresti, 02.04.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.