Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 450.000 de intrari in promotia “Ai dimineti castigatoare cu NESCAFÉ Brasero”, o campanie

nationala atipica

Timp de 8 săptămâni, NESCAFÉ Brasero a adus dimineţi câştigătoare românilor în cadrul promoţiei naţionale organizate în intervalul 15 aprilie – 15 iunie 2011. Campania “Ai dimineţi câştigătoare cu NESCAFÉ Brasero” a pornit de la un concept creativ inedit, prin implicarea în promoţie a două dintre cele mai populare vedete din România, Răzvan şi Dani, prezentatorii Antena 1.

Mecanismul de promoţie al campaniei “Ai dimineţi câştigătoare cu NESCAFÉ Brasero” a fost susţinut de o emisiune TV. În fiecare dimineaţă, în cadrul emisiunii “Neatza cu Răzvan şi Dani”, au fost realizate extrageri pentru premiul de 1000 de euro, iar primele 10 premii de 100 de euro au fost extrase la emisiunea Morning Zu, cu Buzdugan şi Morar. Astfel, pe toată perioada campaniei, premiile NESCAFÉ Brasero au fost în atenţia participanţilor de la primele ore ale zilei. Premiile acordate au fost de 100 de euro/oră pentru fiecare pliculeţ de NESCAFÉ Brasero şi de 1000 de euro/zi pentru fiecare pungă sau borcan NESCAFE Brasero, mecanismul de promoţie constând în trimiterea codului de pe ambalaj prin sms sau pe site-ul www.nescafe.ro.

Promoţia “Ai dimineţi câştigătoare cu NESCAFÉ Brasero” a înregistrat, la final, peste 452.064 de intrări, o audienţă media de peste 8,9 milioane de persoane, iar 93% de înscrieri au fost realizate pe site-ul de promoţie. Site-ul de promoţie www.nescafe.ro a fost un portal pentru înscrierea codurilor de pe ambalaj şi a susţinut poziţionarea NESCAFÉ Brasero, cu aplicaţii inedite pentru a asigura buna dispoziţie a vizitatorilor. Pe parcursul promoţiei, site-ul a înregistrat 209.494 vizitatori.

De asemenea, pe parcursul promoţiei NESCAFÉ Brasero, pagina oficială de Facebook a NESCAFÉ România a înregistrat un număr de 27.352 de fani cu o rată de creştere constantă.

“NESCAFÉ Brasero este cafeaua care te binedispune la primele ore, de aceea am decis ca întregul concept al promoţiei naţionale să fie relaţionat cu o emisiune matinală cu audienţă foarte bună, o adevărată provocare pentru toate părţile implicate. A fost un proiect îndrăzneţ, în care le-am oferit consumatorilor multă bună dispoziţie prin prezenţa zilnică în emisiunea “Neatza cu Răzvan şi Dani”. În final, s-a dovedit că a fost o alegere foarte bună, promoţia a fost un real succes, atât la nivelul numărului de înscrieri, cât şi a cotelor de piaţă. Referitor la numărul de intrări, 9% au provenit din pachetele de gramaj mare, transformându-le în căni de cafea, putem spune că am obţinut un număr de 2,54 de milioane de intrări, un rezultat foarte bun.” afirmă Ana Maria Doxan, Business Manager Nestlé Beverages România.

“Am pornit de la un brief dificil: cum să consolidăm imaginea NESCAFÉ Brasero prin intermediul unei promoţii? Mai ales în contextul unei avalanşe de mesaje promoţionale de la majoritatea brandurilor din interiorul şi din afara categoriei de cafea. Aşa că ne-am gândit la o promoţie care să atragă atenţia şi care să ajute NESCAFÉ Brasero să devină cafeaua care te trezeşte cu zâmbetul pe buze. Am ales să dăm premiile mari în fiecare dimineaţă, să ne asociem cu cel mai popular show matinal “Neatza cu Răzvan şi Dani”.” spune Raluca Iacob, Strategic Planner McCann Erickson.

"Fiecare campanie NESCAFÉ e pentru noi o provocare şi o oportunitate. Promoţia NESCAFÉ Brasero a însemnat şi un mix divers de media construit în jurul parteneriatului cu Intact Group. Plus bucuria de a savura o campanie de succes alături de client şi toţi ceilalţi stakeholderi ai promoţiei", spune Maria Tudor, CEO Zenith Media.

Campania a fost susţinută puternic în mediile TV, online, SMS, PR, POPM’s şi activări in-store.

Din partea Nestlé, la campanie au lucrat Ana-Maria Doxan – Business Manager Nestlé Beverages România, Silviana Mihalache – Senior Brand Manager şi Raluca Boboc – CRM Coordinator.

Echipa care a dezvoltat campania a fost formată din: agenţia de creaţie şi strategie – McCann Erickson, agenţia de online – Interactions, agenţia de media – Zenith Media Romania, agenţia de PR – Graffiti Public Relations, agenţia de BTL – Momentum şi agenţia Syscom Digital.

Bucuresti, 19.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.