Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 44.000 dolari stransi de catre World Vision Romania

in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007.
Banii vor fi folositi pentru a sprijini educatia copiilor din mediul rural

World Vision România a strâns în urma campaniei 2% din 2007 suma de aproximativ 44.000 dolari, arată datele centralizate de la Direcţia Finanţelor Publice şi Administraţiile financiare teritoriale. Această sumă reprezintă aproape dublul sumei strânse în cadrul aceleiaşi campanii, în anul 2006. Banii vor fi folosiţi pentru a sprijini accesul la educaţia de calitate copiilor din mediul rural din cele şapte judeţe în care organizaţia îşi desfăşoară activitatea – Cluj, Constanţa, Dolj, Vâlcea, Iaşi, Ialomiţa şi Timişoara.

„Dublarea sumei strânse prin intermediul acestei campanii de fundraising reprezintă un lucru extrem de încurajator pentru organizaţia noastră. Este un semn că acest mecanism fiscal este cunoscut de un număr din ce în ce mai mare de contribuabili persoane fizice şi că el devine un exerciţiu civic firesc pentru români. Totodată, din ce în ce mai mulţi români conştientizează nevoia de a investi în educaţie, mai ales în contextul actual în care pentru aproximativ 75% dintre copiii din mediul rural care absolvă gimnaziul, urmarea unui liceu rămâne doar un vis. Dorim sa mulţumim tuturor celor care au redirecţionat 2% din impozitul pe venit în 2006 către World Vision Romania. Datorită dumneavoastră am reuşit să strângem 44.000 dolari, bani ce vor fi folosiţi pentru educaţia copiilor din mediul rural ”, a declarat Adela Simionescu, Manager marketing şi fundraising World Vision România.

Conform informaţiilor puse la dispoziţie de către Ministerul Finanţelor Publice, prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală circa 15% dintre contribuabili au făcut uz de prevedere, faţă de 8% în anul 2006. În acelaşi timp, suma direcţionată a crescut la 7,2 milioane Euro, faţă de 5 milioane în 2006, suma medie direcţionată la nivel naţional fiind de circa 20 RON.

World Vision România va derula şi în anul 2008 campania 2% sub numele „Să învăţăm cu 2%”. Desfăşurată în perioada martie – 15 mai 2008, campania se va adresa atât celor  care au mai redirecţionat cele două procente din impozit către World Vision România, cât şi celor care nu au facut-o până acum, dar pe care dorim să-i convingem să îmbrăţişeze cauza promovată de către organizaţia noastră – îmbunătăţirea accesului la educaţie pentru copiii din mediul rural.

Prin această campanie, ne dorim să strângem fondurile necesare dar şi să mobilizăm cetăţenii în vederea îmbunătăţirii condiţiilor sociale şi de educaţie ale copiilor. Este important să învăţăm să dăruim celor mai dezavantajaţi decât noi şi credem că această campanie va face un pas important în acest sens.

Până la 15 mai, fiecare salariat poate ajuta un copil din mediul rural sa meargă la şcoală. Cu aproximativ 50 RON putem contribui la asigurarea transportului unui copil la şi de la şcoală timp de o lună. Cu aceeaşi sumă, se pot cumpăra rechizitele de bază pentru un copil.

Din banii colectaţi în 2007, World Vision România va ajuta 1000 de copii din mediul rural să beneficieze de sprijin educaţional.

Informaţii privind procedura de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit, precum şi formularele necesare, pot fi obţinute de la administraţiile financiare sau precompletate cu datele World Vision de pe www.worldvision.ro

Bucuresti, 31.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.