Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 3000 de persoane au urcat in camionul HP Listen 2U

Camionul HP Listen 2U a fost vizitat de peste 3000 de persoane care au testat cele mai noi produse IT si au participat la concursurile interactive desfasurate in statiunea Mamaia pe data de 9 si 10 august.

Actiunea face parte dintr-un amplu tur european adresat tinerilor a caror comunicare se muta din ce in ce mai mult spre mediul online, catre retelele sociale. Astfel, HP vine in intampinarea tinerilor pasionati cu produse si tehnologii care sa le inlesneasca prezenta si comunicarea in grupurile din care fac parte.

Un studiu realizat in randul vizitatorilor HP Listen 2U, a demonstrat un grad ridicat de atractivitate al noilor produse HP – un procent semnificativ dintre respondenti manifestandu-si dorinta de a achizitiona un produs dintre cele testate in perioada imediat urmatoare.

“Consumatorii romani s-au dovedit a fi foarte receptivi: au testat cele mai noi laptopuri si solutii de imprimare, si-au demonstrat calitatile de gameri iscusiti si, cel mai important, s-au distrat alaturi de noi. Am dorit ca HP sa fie mai aproape de tineri si sa le impartaseasca viziunea despre comunicare si entertainment, de aceea am si ales ca destinatie litoralul,” declara Erich Chirea, Marketing Manager, Personal System Group, HP Romania.

In plus, toti cei care au participat la concursurile HP au castigat premii : 6 perechi de schiuri, 400 de perechi de slapi, 6 pachete Norton AV 1an, 200 de pachete AV 6 luni si multe alte promotionale.

Turul Listen 2U a luat startul in luna iulie în Spania si va cuprinde pe parcursul urmatoarelor trei luni luni numeroase destinatii europene, in statiunile de pe litoral, la festivalurile de muzica si in campusurile universitare. Pana in prezent, camionul a mai poposit in Franta, Austria, Slovacia si Ungaria.

Un studiu recent arata o tendinta ascendenta in randul tinerilor de a comunica tot mai mult in mediul online. Aproape doua treimi din tinerii care au participat la studiu considera retelele sociale ca Facebook si MySpace drept cel mai bun mod de a comunica cu grupul lor de prieteni si de a-si exprima opiniile in diferite situatii. Prin aceasta actiune, HP incurajeaza aceasta forma de exprimare, oferindu-le tinerilor tehnologii inovative necesare care sa se plieze perfect caracteristicilor acestui tip de comunicare.

Pentru mai multe detalii, puteti accesa www.hp.com/listen2u

Bucuresti, 13.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.