Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 300 de femei au mers pe biciclete pentru prevenția cancerului la sân

Nestlé FITNESS si Skirtbike au promovat autoexaminarea sânilor printr-o cursă roz

Nestlé FITNESS, în parteneriat cu Skirtbike, organizație nonguvernamentală care susține un stil de viață activ prin promovarea ciclismului urban în rândul femeilor, a organizat cursa roz pentru promovarea autoexaminării periodice a sânilor, ca metodă de prevenție a cancerului mamar. Evenimentul a făcut parte din campania Pink Ribbon, o inițiativă globală derulată de Nestlé FITNESS cu scopul de a crește nivelul de conștientizare în rândul femeilor asupra importanței autoexaminării sânilor și de a promova starea de bine în toate aspectele vieții.

Sub îndemnul, “Fii critică cu trupul tău”, ediția Pink Ribbon de anul acesta încurajează femeile să acorde o atenție deosebită atunci când vine vorba despre propria sănătate.

“Mă bucură enorm că foarte multe femei s-au alăturat cauzei noastre. Prin campania Pink Ribbon încercăm să ducem cât mai departe mesajele de prevenție a cancerului la sân, iar ediția de anul acesta s-a dovedit a fi un real succes. Am avut parte de peste 300 de participante care au conștientizat importanța autoexaminării și care au întâmpinat cauza noastră cu foarte multă deschidere și atitudine pozitivă”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager Nestlé România – divizia Cereale de mic dejun.

În spațiul special amenajat, participantele au vizitat cele trei zone –  Fii pozitivă, Fii activă și Fii sănătoasă – menite să le încurajeze să aibă grijă de propria persoană. Astfel, doamnele și domnișoarele au învățat de la specialiști în domeniu cum să se autoexamineze periodic, au discutat cu Andreea Raicu, Director Editorial Andreearaicu.ro, despre importanța unei gândiri pozitive și s-au pregătit de cursă cu ajutorul unei sesiuni de yoga, oferită de Sorina Fredholm, Healthy Living Influencer. După ce au vizitat cele trei zone, participantele au plecat cu bicicletele în cursa care a colorat capitala, acestea marcând susținerea cauzei Pink Ribbon printr-o piesă vestimentară sau un accesoriu roz.

Alături de cursa roz, Nestlé FITNESS a inițiat pe Facebook evenimentul “Check yourself”, în care femeile se pot înscrie pentru a primi notificări periodice și a transforma, astfel, autoexaminarea sânilor intr-o obișnuință.

În plus, ca parte din campania Pink Ribbon, Nestlé FITNESS a susținut și anul acesta cauza Asociației Casiopeea, prin implicarea în cursa organizată în 24 septembrie, unde angajații Nestlé au alergat pentru femeile care au nevoie de proteze mamare.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.