Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Peste 26.000 de vizitatori la Targul Ghidul Miresei

Peste 26.000 de vizitatori, o suprafață de expunere de 10.000 de mp, peste 250 de firme din domeniu, spectacole și un program artistic variat, o listă semnificativă de vedete prezente la târg în calitate de expozanți sau invitați, oferte speciale și reduceri exclusive evenimentului, mii de rochii de mireasă, sute de costume de mire, zeci de mii de verighete și multe altele.

Organizatorii, Revista și Portalul Ghidul Miresei.ro, vor reveni la începutul lunii mai, între 10 și 12 mai 2013, cu o nouă ediție a Târgului Ghidul Miresei, ediția IX, organizată tot în Cupola Romexpo. Ce a însemnat cea de-a VIII-a ediție pentru vizitatori și expozanți?

„Este cel mai bun târg de nunți la care am participat în ultimii 5 ani.’’ – Mihai Albu.

„Sunt foarte mulțumit de buna organizare a acestui târg, lucru care s-a văzut în prezența numeroasă a vizitatorilor. Ca și vânzari pot spune că a fost una dintre cele mai frumoase experiențe pe care le-am avut până acum la un târg de profil.’’ – Alexandru Ciucu.

„Organizatorii au crescut mai mult decât piața în care activează. Din punctul nostru de vedere […] acest eveniment ne aduce față în față cu de 10 ori mai mulți clienți decât un târg de profil auto.’’ – Sorin Neagu, Director Vânzări Seat – Porsche România.

‘’Am venit tocmai din Maramureș special pentru acest târg de nunți. Îl așteptam cu sufletul la gură. Eram sigură că o să găsim ceea ce cautam!’’ – Suzana Timofte, Satu-Mare.

„Acesta este un târg de nunţi adevărat, vizitatorii pot găsi absolut orice le este necesar pentru ziua cea mare. Multitudinea de oferte, spaţiul uriaş de expunere, totul este impresionant! Am văzut că vizitatorii sunt foarte încântaţi, dar şi noi (n.r.- ofertanţii) suntem extrem de fericiţi pentru oportunităţile din aceste 3 zile. Noi personal nu am văzut un târg atât de reuşit niciodată, felicitări organizatorilor!’’ – Atelier Cosmina Englizian.

„Nu ne aşteptam la aşa ceva: mirii au cumpărat atât de mult în timpul târgului încât încă de sâmbătă ne spuneau viitoarele mirese că nu mai sunt bani la bancomatele din zonă!” – Gabriela Cristea & Marcel Toader, Atelierul Miresei.

„Îl consider un târg foarte reușit și foarte bine promovat care a adus extrem de mulți vizitatori.” – Aurelian Scarlat, Salon Natalia Vasiliev.

„Am fost la târg și a fost emoționant pentru mine ca prima oară în căutarea unei rochii de mireasă. Am venit special de la Bacău pentru asta și am rămas marcată de grandoarea evenimentului. Nu mă așteptam la așa ceva. Am avut impresia la un moment dat ca nu sunt în România.” – Alexandra Bezeceanu, Bacău.

„Este cel mai mare târg din anul acesta la care participăm (ca suprafață amenajată, firme participante, vizitatori) cu un trafic impresionant, în special pentru ziua de vineri. Un târg bine organizat la care dorim sa fim prezenți și pe viitor.’’ – Marian Iancu, Director Vânzări, Sabion.

„Miresele s-au îngrămădit la probat şi cumpărat, nu puteam ajunge dintr-o parte în alta standului decât dacă ocoleam pe culoar. Oricum şi acolo de abia înaintai, dar măcar aveai o şansă!” – Dl. Ştiolică, Salon Elegance Ama.

„Este primul târg la care participăm și am fost foarte mulțimiți de organizarea acestuia. Am epuziat extrem de repede pliantele pentu că nu ne-am așteptat la un asemenea trafic. Am venit cu nouă colecție de ceremonie special creată pentru acest eveniment și dorim să continuăm proiectul pilot și, bineînțeles, colaborarea cu Ghidul Miresei.” – Alex Moise, Fondator Sarto.

„Îl consider un târg foarte reușit și foarte bine promovat care a adus extrem de mulți vizitatori.” – Aurelian Scarlat – Natalia Vasiliev.

Din valoarea fiecărui bilet de intrare, 2 lei au fost donaţi către Fundaţia Mereu Aproape pentru a aduce bucurie şi speranţă unor copii bolnavi.

Parteneri: Spard Team și RPG.

Parteneri media: Europa FM, Fundația Mereu Aproape, Libertatea, Radio ZU, Unica, Kanal D, Ring, Revista Spy, Revista Ciao, Nunta TV, Replica de Constanța, 121.ro, Karena, Spuneda.ro, Mayra, Stilfeminin, my Bucharestguide, Casa Nunților, File de nuntă, Secretele Femeilor, Ziare.com, O nuntă superbă, Metropotam, Salon TV, Emulte.ro.

Mai multe imagini foto-video și detalii pe www.targulghidulmiresei.ro și www.facebook.com/GhidulMiresei.

Bucuresti, 26.02.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.