Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Peste 2500 de oportunitati profesionale pentru tinerii din Romania

Nestle România și partenerii săi se angajează să sprijine tinerii în carieră, ca parte din inițiativa europeană ”Alliance for Youth”

Afectați de șomaj în proporție de 23.6%, tinerii din România întâmpină din ce în ce mai multe dificultăți în găsirea unui loc de muncă. În acest context, Nestlé continuă inițiativa Nestlé Needs YOUth lansată anul trecut, invitându-și partenerii să adere la ”Alliance for Youth”, prin care își propun să creeze împreună peste 2500 de oportunități profesionale destinate tinerilor români. Semnatarii alianței în România sunt: Adecco, Cargill, CHEP, DS Smith, Ernst & Young, Google, Nielsen, Publicis, FM Logistic, Grup Șapte, SPAR BIP și Titan.

Studenți sau proaspăt ieșiți de pe băncile școlii, tinerii din Europa se confruntă cu prima provocare din cariera – găsirea primului job – care se dovedește în ziua de astăzi a fi una foarte dificilă. Având în vedere că rata șomajului în rândul tinerilor la nivel european a atins 23%, procent tradus prin aproximativ șase milioane de tineri cu vârste de până la 25 de ani fără un loc de muncă, Nestlé a lansat în noiembrie 2013 inițiativa Nestlé Needs YOUth, menită să genereze oportunități de angajare și orientare profesională pentru tineri. Până în acest moment, în România, acest program susținut de Nestle România, a venit în ajutorul a 108 tineri, care au beneficiat de joburi și stagii de practică sau traineeship ca parte din echipa Nestle România.

Pentru a duce mai departe programul Nestlé Needs YOUth, astăzi se lansează în Europa ”Alliance for Youth”, al patrulea pilon al acestei inițiativei pentru angajarea tinerilor, menit să creeze 100,000 de locuri de muncă şi oportunităţi de training pentru tinerii europeni. În România, ”Alliance for Youth”, ce vizează crearea a peste 2500 de oportunităţi de job, 200 de stagii de practică și traineeship, precum și susținere în consilierea profesională, alături de centre universitare din România, s-a lansat în cadrul unui eveniment la care au participat Hervé de Froment, Director General Nestle România, Gabriella Carello, Director Resurse Umane Nestle România, psihologul Alfred Dumitrescu și reprezentanții companiilor partenere. ”Prin ”Alliance for Youth”, prima mișcare pan-europeană inițiată de mediul de afaceri, dorim să ne reunim forțele cu partenerii noștri pentru a oferi un sprijin binevenit tinerilor privind integrarea lor pe piața muncii din România. Este deosebit de important pentru generația tânără să beneficieze de susținere și ghidare în alegerea parcursului profesional, iar noi suntem aici pentru a-i ajuta.” a declarat Hervé de Froment, Director General Nestle România.

Companiile partenere, ce aparțin unor domenii diverse de activitate, își propun să dezvolte în România iniţiative comune, dar şi individuale, prin care să ofere tinerilor experienţe relevante şi stagii de pregătire, pentru a contribui împreună la creșterea gradului de angajabilitate al tinerilor și ghidarea acestora în parcursul profesional, într-un context economic neprietenos cu cei aflați la început de carieră.

Bucuresti, 19.09.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *