Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Peste 2000 de angajati Petrom au redirecţionat 2% din impozitul pe venit catre ONG-uri

• Petrom a desfăşurat cea de-a V-a ediţie a campaniei interne de pomovare a prevederii 2% din Codul Fiscal în rândul angajailor;
• Aproximativ 2.000 de formulare au fost colectate în 14 sedii Petrom din ţară;
• Numărul de angajaţi care aleg să redirecţioneze 2% din impozit a crescut cu 30% faţă de anul precedent
• Şi în 2012 angajaţii Petrom au ales, în majoritate să susţină ONG-urile care activează în domeniu sănăăţii;
• Campania 2% este un program de responsabilitate socială Petrom.

Petrom a desfăşurat în perioada martie-aprilie 2012 cea de a cincea ediţie a campaniei anuale de promovare a prevederii 2% în rândul angajaţilor companiei. La târgul de ONG-uri organizat în Petrom City, angajaţii au avut ocazia de a interacţiona cu reprezentanţii a 21 de organizaţii non-guvernamentale care le-au oferit informaţii detaliate despre activitatea şi proiectele derulate.

Comparativ cu anul trecut, numărul angajaţilor care au redirecţionat cei 2% din impozitul pe venit a crescut cu 30%. Şi în acest an, principalul domeniu pe care angajaţii Petrom au ales să îl susţină a fost sănătatea (58%), urmat de proiectele sociale (37%), educaţie (4%) şi protecţia mediului (1%).

“Petrom desfăşoaă numeroase proiecte prin care îşi propune să vină în sprijinul socieăţii civile.Acestea sunt reaizae, de multe ori, prin implicarea directă a angajailor noştri, campania 2% fiind un exemplu în acest sens. Lipsa resurselor financiare reprezintă una dintre principalele problemecu care se confruntă ONG-urile din România, mule dintre proiectele cu impact rămânând doar la stadiul de concept. Redirecionarea a 2% din impozitul pe venit reprezintă un mic gest pe care fiecare dintre noi îl poate face pentru a susine continuarea programelor sectorului ne guvernamental. Ne bucură foarte mult faptul că exemplul nostru a fost urmat și de alte companii,care au îneles că, sprijinând societatea civilă, ajută, de fapt, comunitățile din România să se dezvolte”, a declarat Mona Nicolici, Manager Relaţii comunitare Petrom.

În urma unui studiu derulat în rândul ONG-urilor prezente la târgul organizat în Petrom City, participarea la astfel de evenimente reprezintă, pe lângă strângerea de fonduri, o bună oportunitate de promovare. De asemenea, interesul populaţiei, al mass-media şi al companiilor faţă de activităţile ONG-urilor este în creştere, lucru evidenţiat şi de numărul mai mare de voluntari din acest an, comparativ cu 2011. Cu toate acestea, lipsa resurselor financiare reprezintă în continuare o problemă majoră. Mai mult de un sfert dintre ONG-urile participante la târg au afirmat că direcţionarea sumei provenite din impozitul pe venit reprezintă până la 25% din bugetul anual al acestora.

Petrom CSR

„Respect pentru Viitor” este un amplu program iniţiat de Petrom, la începutul anului 2007, prin care răspundem nevoilor societăţii şi mediului înconjurător.

„Respect pentru Viitor” este concretizarea principiilor noastre, care stau la baza dezvoltării durabile. Credem că nevoile prezentului pot fi satisfăcute cu respect pentru generaţiile viitoare şi, pentru aceasta, am ales să tratăm aspectele legate de mediu şi pe cele sociale ca parte integrantă a conduitei noastre de business.

Bucuresti, 24.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *